Autor Zpráva
Vilak
Profil
Dobrý den.

Jsem s tímto začátečník, tak mě omluvte, pokud bude něco trochu nesrozumitelného. Zkouším si na své stránky udělat registraci/přihlášení, ale nevím, jak mám napojit/vytvořit (podle všeho) SQL databázi. Postupuju podle tohoto návodu: http://www.koding.cz/priklady.php?id=110
Já ovšem nevyužívám žádný z redakčních systémů (phpmyadmin, phpfusion, wp...), A tak si myslím, že chyba bude hned u 1. kroku, kdy se vytváří SQL.
Já jsem to udělal tak, že jsem místo toho vytvořil dokument users.sql, ale poté se mi to přejmenovalo jaksi pouze na users (bez jakéhokoliv codecu).
Když jsem vytvořil další soubory (db.php, registration.php....) podle návodu a došel do kroku, kdy by měla byt registrace funkční, tak mi to vyhodilo chybu na 8. řádku, tedy na
$link = mysql_connect($DBSERVER,$DBUSER,$DBPASS) or die ('I cannot connect');
Nikde jsem nic neměnil. Web mám u Wedosu a všechny soubory byly ve stejné složce.

Mohli byste mi poradit, jak tedy vytvořit nějakou databázi?
juriad
Profil
http://kb.wedos.com/webhosting/databaze-info.html
A pak funkci mysql_connect předáš údaje k databázi, kterou jsi vytvořil. A zvaž, zda používat zastaralé rozhraní mysql_*, když bude v budoucnu odstraněno. Náhradou je mysqli_*, které se liší jen nepatrně.

Až budeš mít databázi, silně doporučuji nainstalovat Adminer (něco jako PHPMyAdmin) na správu existující databáze (můžeš v tom pokládat dotazy a procházet údaje v databázi).
juriad
Profil
Pročetl jsem si ten návod a myslím, že je to neuvěřitelný bastl. Obsahuje velké množství chyb a špatných návyků. Bohužel o žádném návodu, který by byl ideální, nevím
Vilak
Profil
Dobře, díky moc :) Ale pořád mám problém s řádkem níž.
db.php vypadá teď takto:
<?php
$DBSERVER = 'wmXY.wedos.net';
$DBUSER = 'aXYZ_users';
$DBPASS = 'mojeheslo';

$DB = 'users';

$link = mysql_connect($DBSERVER,$DBUSER,$DBPASS) or die ('I cannot connect');
mysql_select_db($DB,$link) or die ('I cannot select DB');
mysql_query("SET NAMES utf8");
?>