Autor Zpráva
unlucky
Profil
Dělám na skladovém systému a narazil jsem na problém. Když proběhne import zboží, tak se současný stav u produktů zvýší o daný počet.
Co ale dělat v případě, že se uživatel tu skladovou kartu / fakturu zrušit? Znovu updatovat množství produktů a pak smazat? Ale to by nastal problém, kdyby se mazalo stará faktura. Nebo jak se to v praxi dělá?
Stejně tak jak na změny? Co se dá měnit co se nesmí měnit, nebo zrušit možnost změny? Díky za rady

tabulky:

products - id, name, quantity
import - id, distributor_id, total_price
imported_products - id, product_id, quantity
Kajman
Profil
Chybné faktury se v ČR většinou nemažou, naopak k nim přidáte opravný daňový doklad. Což si může dát do importu třeba s mínusem, nebo příznakem, že se to má odečíst.

Obecně se ale sklad dělá spíše na základě příjemek (tam by se opravovalo asi vratkou příjemky), které se s fakturou provazují. Nemusí to totiž hlavně časově odpovídat. Každopádně si to zkonzultuje s konečným uživatelem systému, aby to všechno - včetně oprav - odpovídalo jejich účetní praxi.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0