Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
unlucky Profil |
Dělám na skladovém systému a narazil jsem na problém. Když proběhne import zboží, tak se současný stav u produktů zvýší o daný počet.
Co ale dělat v případě, že se uživatel tu skladovou kartu / fakturu zrušit? Znovu updatovat množství produktů a pak smazat? Ale to by nastal problém, kdyby se mazalo stará faktura. Nebo jak se to v praxi dělá? Stejně tak jak na změny? Co se dá měnit co se nesmí měnit, nebo zrušit možnost změny? Díky za rady tabulky: products - id, name, quantity import - id, distributor_id, total_price imported_products - id, product_id, quantity |
||
Kajman Profil |
#2 · Zasláno: 11. 10. 2021, 14:18:57
Chybné faktury se v ČR většinou nemažou, naopak k nim přidáte opravný daňový doklad. Což si může dát do importu třeba s mínusem, nebo příznakem, že se to má odečíst.
Obecně se ale sklad dělá spíše na základě příjemek (tam by se opravovalo asi vratkou příjemky), které se s fakturou provazují. Nemusí to totiž hlavně časově odpovídat. Každopádně si to zkonzultuje s konečným uživatelem systému, aby to všechno - včetně oprav - odpovídalo jejich účetní praxi. |
||
Časová prodleva: 3 roky
|
0