Autor Zpráva
mirio
Profil
Ahoj,

hned na začátku Vás upozorním, že jsem NAPROSTÝ začátečník, tak se, prosím, obrňte trpělivosti. Díky. :-)

O co mi jde? Potřeboval bych pomoct s navrhnutím tabulky, do které budu vkládat články. Jde mi o sloupce, které jsou třeba vytvořit, abych na něco nezapoměl (pak už bude pozdě)...

Já na to šel zatím takto (někde jsem si k tomu něco přečetl, už nevím kde):

idclanku - nazev - clanek - rubrika - autor - datum

idclanku - identifikátor (už mám skript na komentáře, který se na id odkazuje)
nazev - z tohohle udělám název a aktivní odkaz

U ostatních není co popisovat.

Chtěl bych na stránky něco jako statistiku počtu přečtení článku, je na to třeba přidávat nějaký sloupec?

Dále statistiku počtu článku (tu udělám pomocí mysql_num_rows(), správně?).

No, to je pro začátek vše, ale mám toho mnohem víc, tak postupně. :-))

Dopředu díky za pomoc!!!
Kajman_
Profil *
abych na něco nezapomněl (pak už bude pozdě)...

Přidání dalších sloupečků časem nebývá problém.

Chtěl bych na stránky něco jako statistiku počtu přečtení článku, je na to třeba přidávat nějaký sloupec?

Lze to tak řešit.

Dále statistiku počtu článku

select count(*) pocet from tabulka
mirio
Profil
Chtěl bych na stránky něco jako statistiku počtu přečtení článku, je na to třeba přidávat nějaký sloupec?

Lze to tak řešit.


Aha a jaký sloupec by to měl být? Co by měl obsahovat?
YoSarin
Profil
mirio
šikovná by taky byla možnost "publikováno/v přípravě" to když třeba rozepíšeš nějakej článek přímo v editaci a něco ti do toho vleze, tak abys h omohl jednoduše uložit a mít jistotu, že se nikde nezobrazí. Jinak bys musel hlídat buď aby sis to okno s rozepsaným článkem nezavřel, nebo ctrl-c a ctrl-v do nějakého souboru, případně to nepsat v editaci ale v nějakém obyč. text editoru... :-)
K té statistice - možná bych na to udělal spešl tabulku, ale ono je to asi fuk. Přidal bych tyhle polozky
shlednuti - počet kolik uživatelů tenhle článek vidělo alespoň z rychlíku