Autor Zpráva
l.lenek
Profil *
Zdravím, jala jsem se ucit PHP a MySQL z knihy.Byla jsem i na kurzech, ale jednu vec vsak nezvladam. A to mit rozhrani v phpMyAdminu v cestine. Prosim Vas, mam verzi 2.9.1.1. a pri instalaci mi nabidnuta cestina nebyla. Mohl byste mi nekdo pomoci a napsat mi, kde presne si ji muzu stahnout a jak ji nainstalovat? V knize kterou studuji :) popisuji instalace Apache, php a MySQL kazdou zvlast a to je pro mne jako naprosteho zacatecnika dost divoke. Dekuji l.lenek
Měsíček
Profil
Stáhni si nejnovější (zbytečně by jsi hledal po archivech) verzi http://www.phpmyadmin.net/home_page/downloads.php a zde dej "all-languages" pro všechny jazyky, implicitně by se ti měla nastavit čeština sama.
l.lenek
Profil *
Měsíčku, děkuji Ti za radu a pomoc, ale! Mám stáhnuto, ale žádný instalátor tam není. To mám vzít a překopírovat do původního adresáře? Stáhla jsem toto: all-languages.zip Asi jsem játro, uz mi vsak mozek vynechava. Diky l.lenek
Měsíček
Profil
nn, phpMyAdmin se neinstaluje pouze se někde překopíruje je to vlastně aplikace jako každá jiná například tato diskuse :)
Možné je, že jsi to instaloval nějákým balíčkem, který ti to již udělal sám ..
l.lenek
Profil *
Stahla jsem si EasyPHP-2.0b1-setup a tam cestina nebyla. Co by se stalo, kdybych to prekopirovala...
Měsíček
Profil
Zkus si udělat zálohu toho starého třeba to přejmenuj a nechej tak a pak na stejný název překopíruj to nové a uvidíš ;)

Jinak ideální by bylo kdyby jsi se vykašlala na EasyPHP, které již má staré verze všech komponent a stáhla a nainstalovala si nějáký jiný balíček (WAMP, Vertrigo atd .. )
l.lenek
Profil *
Bezva!!!vzala jsem cestinu a proste ji nakopirovala do jazyku v PHPMyAdmin a ono to funguje! Diky, diky i tak se da nakopnou. Hezky vecer. Ahoj l.lenek
l.lenek
Profil *
Aha, WAMP to uz jsem slysela. Je to v cestine?
Měsíček
Profil
Když budeš hledat přímo českou verzi tak ano :)
l.lenek
Profil *
Tak ti moc dekuji. Jdu na vec. Vzdy se rada poucim. Ahoj l.lenek
l.lenek
Profil *