Autor Zpráva
Tomashekk
Profil
Lidičky, nechci od Vás aby mi to někdo nascriptoval apod. Musím na DMP (dlouhodobá maturitní práce) udělat WWW stránky jedné průvodkyní památek v Praze pro cizince. Ovšem musí tam být i nějaký systém objednávek. Jsem začátečník, ovšem podle mého s velkým zájmem o rozvoj svých dovedností. Potřeboval bych Vaše návrhy jak to udělat... Dělám to v MySQL a PHP. Nemám žádný nápad jak to celé zrealizovat. Jak vybrání objednávky, tak potvrzení (jak přes email, apod). Po té aby to vygenerovalo fakturu, která by se odeslala oběma stranám a byl tam možný import do účetnictví (fakturu a import mám vyřešený). Budu moc rád za každý návrh.
unit353
Profil
Pokud jsi začátečník a máš zájem o rozvoj svých dovedností jak píšeš, tak je hloupost, aby ti tady někdo říkal jak to udělat. Možností je spousta, a víc než jedna vede k cíli. Takže doporučuji nejprve nastudovat literaturu a až potom sednou za PC a drtit php. Ten kdo ti zadal práci ti doporučí i literaturu. A až budeš mít svůj vlastní první návrh, tak ho tady napiš a někdo ti poradí jak to udělat lépe. Lepší je mít špatný návrh než žádný, chybami se člověk učí. Pokud se ti nechce studovat literatura nebo to chceš rychle zpíchnout, tak raději rychle přemýšlej o změně tématu DMP. Dovednosti ti nikdo nepředá, ty musíš získat sám aktivitou a učením. Cílem tvé práce není průvodce památek, ale naučit se vyřešit problém. To jestli se ta aplikace pak použije je druhořadé. Asi jsem tě teď nasral, ale je to pro tvé dobro.
Tomashekk
Profil
unit353
nenasral jsi mne. naopak.
jak jsi sám řekl, že bych měl mít svůj návrh. tak něco mám. Ovšem zdá se mi to jako ptákovina.