Autor Zpráva
Tazy
Profil *
Zdravým všechny fandy
potřeboval bych poradit s vložením pdf souboru do html textu. Jde mi o to ab po kliknutí na odkaz se soubor zobrazil. Jsem začátečník a stránky píšu přes PSpad.Děkuji
panther
Profil
Tazy:
ab po kliknutí na odkaz se soubor zobrazil.
co znamená „zobrazil“? Po kliknutí se otevře PDF soubor.

Jsem začátečník a stránky píšu přes PSpad.
obě informace naprosto nepodstatné.
Tazy
Profil *
panther:
Jo přesně tak po kliknutí na odkaz se buť otevře nebo má uživatel na výběr jestli uložit nebo stáhnout.
Bubák
Profil
http://diskuse.jakpsatweb.cz/?action=vthread&forum=3&topic=103937
Tazy
Profil *
Bubíku na to jsem koukal ale to není to co hledám
panther
Profil
Tazy:
přehlédnul jsem první, asi nejpodstatnější větu tvého příspěvku: „s vložením pdf souboru do html textu“. Tím je to jasné :-)

[#5]
a co tedy hledáš?

To, co jsem napsal já [#2], je jen standardní chování. Zkus lépe popsat, čeho chceš dosáhnout.
Tazy
Profil *
Asi tobě ale mě moc ne abych se vyjádřil přesně tak hledám příkaz který bych napsal do html kodu a nemuzu ho najít. Třeba se to jmenuje nejak jinak ale to fakt nevím
Tazy
Profil *
Dám příklad mám napsaný tento odkaz <FONT SIZE="3"><a href="mailto:sdhlasovice@seznam.cz">Mail: SDH Lašovice</a> tzn. na stránce se mi oběvý odkaz na mail a kdiz na něj kliknu tak se mi odevre odeslani mailu. a hledám nějaký podobný příkaz na zobrazení PDF souborů
panther
Profil
Tazy:
Je to obyčejný odkaz.
<a href="nejaky-pdf-soubor.pdf">Nějaký PDF soubor</a>
Tazy
Profil *
díky moc ale to jsem zkoušel ale asi jsem to psal špatně no nic díky moc
Joker
Profil
Tazy:
díky moc ale to jsem zkoušel ale asi jsem to psal špatně no nic díky moc
Otevřelo se okénko "Otevřít - uložit - ..."? To je v pořádku.