Autor Zpráva
Horacy
Profil *
Drazí ! Strašlivě moc Vás prosím o radu ! A pokud bych mohl, tak se rád i nějak revanžuji !

Stránky jsem si prozatím dělal vždy v html, občas jsem zabrouslil do PHP, pomáhla jsem si CSS a když jsem potřeboval, tak jsem si udělal nějaké animace v GIFu. Jsem jakýsi mírně poročilý začátečník.

Bohužel nevím, jak uděat filmový pás. Chtěl bych aby nahoře u stránky se postupně měnily fotografie - projížděly zleva doprava anebo udělat nějaký podobný efekt. Prozatím bych možná nějak udělal, aby při každém načtení stránky se zonrazily jiné fotografie, i když taky si nejsem úplně jistý. Nevíte ale náhodou jak udělat takový ten tradiční filmový pás ? Moc Vás prosím o radu. Asi to bude třeba udělat ve flashi vidte, kterému příliš nerozumím.

Poradíte mi prosím ?
Alastor_Kopal
Profil
flash nemusíš - stačí javascript

Naprosto jednoduše - uděláš si pás na kterém budou obrázky a uděláš smyčku která bude jím jen posouvat pořád dokola
H13
Profil
Horacy:
Nevíte ale náhodou jak udělat takový ten tradiční filmový pás ?

Pokud to myslíš po grafické stránce, pak v GIMPu je na to přímo filter - tuším, že se jmenuje film

EDIT:
Filtry - Kombinace - Film
Glad
Profil
tento script by mě taky zajímal, máte někdo přímo příklad jak to vypadá? + daný script? Díky
Horacy
Profil *
H13 - používám Photoshop, ale přinejmenším pro srovnání si zkusím i GIMP. Děkuji za tip. Spíše než grafika by mě velmi zajímala možnost praktického zavedení takového filmového pásu. K tomu nevím, jestli je třeba udělat dlouhý filmový pás, který by se jakoby točil dokola anebo fantastickým řešením by bylo (nevím jestli to vůbec jde) aby se do okének filmového pásu zkrátka nahrávaly fotografie. Filmový pás by nebyl jako jako jedna dlouhá grafika, ale jako filmový pás s prázdnými políčky + složka s fotografiemi, které by se nahrávaly do tohoto pásu v průběhu "promítání" na stránce. Já jsem v zásadě za každé řešení vděčný.