Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
xyndl z lesa Profil * |
#1 · Zasláno: 19. 1. 2010, 19:32:22
Zdravím chlapy, jsem začátečník a potřeboval bych poradit jak při registraci vytvořit antispamovou ochranu
např. kolik je 6+6, prostě něco jednoduchého aby se mi na webu nešířili boti .. díky za každou pomoc |
||
mckay Profil |
#2 · Zasláno: 19. 1. 2010, 19:39:30
xyndl z lesa:
Zkus skryté pole vypsané s hodnotou pomocí javascriptu. Nebo potom pár obrázku, které jsou jako příklad. Tedy různé výsledky a pak si otestuj, jestli to co se odešle jako výsledek, patří do skupiny výsledků, které máš přednastavené. Ideální je na to třeba funkce pro zjištění, jestli se vyskytuje v poli prvek s danou hodnotou: <?php in_array();?> <?php in_array();?> |
||
xyndl z lesa Profil * |
#3 · Zasláno: 19. 1. 2010, 20:11:52
jak jsem psal .. jsem úplný amatér .. kamarád ale něco říkal o tom kolik je 6+6 že je to jednoduché .. nevíte někdo jak se toto dělá ? bude to pro mě jednodušší než javascript
díky |
||
Matess Profil * |
#4 · Zasláno: 19. 1. 2010, 21:00:15
Do formuláře vlož toto:
1<p id="spamprotirobotum">Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvacet-čtyři: <input type="text" name="robot" value="" id="protirobotum"></p> <p id="spamprotirobotum">Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvacet-čtyři: <input type="text" name="robot" value="" id="protirobotum"></p>
<script>
/* tento skript vloží do příslušného políčka */
document.getElementById("protirobotum").value="24";
document.getElementById("spamprotirobotum").style.display = "none";
</script> |
||
xyndl z lesa Profil * |
#5 · Zasláno: 19. 1. 2010, 21:36:22
díky, ale bohužel to nefunguje :( .. nic se nestalo ....
vložil jsem to do registrace.php hned pod heslo a nic se nestalo .. co s tím ? :( |
||
keeehi Profil |
#6 · Zasláno: 19. 1. 2010, 21:54:38
xyndl z lesa:
Ono se nic stát nemá jenom potom v php budeš kontrolovat, zda $_POST["robot"]==24 Toť vše. |
||
lukigod Profil |
#7 · Zasláno: 19. 1. 2010, 21:58:01
já používám toto: