Autor Zpráva
levap
Profil
Omlouvám se, že s tímto otravuji, ale jsem začátečník a neví jak odzkoušet " formulář ", když teprve stránky tvořím a nechci prozatím zde obtěžovat a nahrávát sem soubory a prosit o posouzení. Mám soubor objednavka.html + odeslat-objednavka. php. Samozřejmě nevím jestli je to dobře i když jsem to psal podle vzoru na netu. Učím se. Už jsem zde jeden dotaz dal a moc jste mi pomohli.
Předpokládám, že pokus asi nebude hned úspěšný, ale potřebuji to odzkoušet.

Moc děkuji za radu
Beavis
Profil
levap:
Zkuste server u sebe doma, "na localhostu", instalace je snadná. Třeba XAMPP.
levap
Profil
Beavis

Díky ale jsem blbec a přiznám se , že v tomto jsem absolutní nováček a nevím o čem mluvíš. Se mnou je to těžké. Kdybys chtěl něco o foto a grafice tak to jo, ale zde se jedná o službu kamarádům a tak tápu a nemíním se dál do téhle branže plést. Kdybys byl tak hodný a trochu polopaticky. Taky mě to v mých 67 letech již tak moderně nemyslí.
Moc děkuji za ochotu a pochopení. Nebyl by někomu ochotnému ten formulář poslat, ale to bych již považoval za drzost.
panther
Profil
levap:
pořádně nevím, o co ti jde. Nahraj to, co máš, někam na web, odeslání formuláře nasměruj na svůj mail. Pokud ti mail dojde, je vše pořádku, pokud ne, je tam někde chyba.

Nevím, jak jinak bys chtěl formulář zkoušet.
Beavis
Profil
levap:
Pokud nechcete nahrávat soubory na web, pak můžete testovat .php soubory (formuláře, atd...) u sebe v pc offline. Soubory dáte do složky, zapnete XAMPP (nebo jiný soft), otevřete prohlížeč, vyťukáte localhost, a uvidíte :-)
levap
Profil
Díky všem za snahu, snad si s tím nějak poradím.
Ještě jednou díky za snahu a ochotu.
levap
Profil
Již jsem sice poděkoval, ale přesto se musím přiznat, že asi již pomalu chápu a jednoduše jsem webový blbec a neměl bych se do toho plést.

to panther:
¨