Autor Zpráva
Rokka
Profil
Zdravím vás,

delší dobu řeším vlastní stránky a konkrétně úvodní stránku. Chtěl by se před její realizací zeptat co by mělo na takové úvodní stránce být respektive němelo chybět či tam vůbec nemuselo být.

Moje představa je taková - že bych tam šoupnul název firmy, jednu fotografii a k ní uvítací slovo. To by bylo nad samotným obsahem. Do obsahu jsem si představoval dát např. novinky (což spíše nechci), vedle novinek poslední zhotovené práce nebo hned na úvodu uvádět zákazníky pro, které pracujeme. Ještě mě napadlo protože web dělím na tři sekce, udělat nějaké vystihují tři obrázky danou sekci a k ním popisky a odkazy dále do webu.

Jaký na to máte názor prosím, jde o to, aby bylo jasné kde se uživatel nachází a aby se podíval dále na web. Máte nějaké zkušenosti?
Petr ZZZ
Profil
Řekl bych, že jedním z naprosto nezbytných předpokladů toho, aby reklamní agentura působila seriózním dojmem, je stoprocentní bezchybnost v písemném projevu - perfektní styl, gramatika i pravopis.
Rokka
Profil
Myslím, že to je samozřejmostí, ale jaký obsah použít na úvod? Jestli zaujmout jenom obrázkem nebo to spíš popsat. To jsme měl namysli. :) O seriozní dojem a bezchybnost usiluji :)
shaggy
Profil
Rokka:
Myslím, že to je samozřejmostí, ale jaký obsah použít na úvod? Jestli zaujmout jenom obrázkem nebo to spíš popsat.
Nie je toto práve tá oblasť, v ktorej by reklamná agentúra mala byť doma a mala vedieť všetko o tom (teda aj ako upútať návštevníkov)?

A nie je toto:
jde o to, aby bylo jasné kde se uživatel nachází a aby se podíval dále na web.
zase tá časť, ktorú by grafické a web štúdio malo mať v malíčku?

Ak sa niekto po dokončení prác pýta ostatných na ich názor, považujem to za normálne - niekedy totižto odhalí chyby, ktoré sám prehliada, alebo si už neuvedomuje. Ale ak sa niekto pýta na elementárne veci, ktoré by mal ovládať každý profesionál, čo podniká v danej oblasti... neviem, ale mne to príde divné.
Nie je to tak? Nemala by byť základnou zručnosťou reklamnej agentúry práve ta "kreatíva" - schopnosť vedieť určiť, čím ľudí zaujať?
Rokka
Profil
Jen jsem chtěl znát názor, poradit, sice formou opačnou. Snad to tolik nevadí přeci.
Petr ZZZ
Profil
Rokka:
Zeptat se samozřejmě nevadí, však na to diskuse jsou. Ale ptá-li se pekař, zda se housky pečou ze zrní nebo z mouky, tak to zkrátka působí... tak nějak zvláštně. Jakoby to snad ani nebyl pekař. – Ale dobře, k věci.

U referencí bude potřeba si hlídat aktuálnost. Dá-li si zákazník jednoho dne web předělat od někoho jiného a umístí-li nový web na stejnou doménu, objeví se jiný tvůrce webu a najednou budí "reference" nedůvěru, protože odkazuje na úplně jiné studio.

Trojí rozdělení témat je myslím dobrý nápad, zvláště pokud se bude sekce reklamní agentura zabývat i fyzickou výrobou reklamy, tj. např. bude informovat o vlastní tiskárně na velkoformátové plakáty na nejrůznějších materiálech – papír, karton, látka, vinylová fólie, samolepicí fólie, akrylátové desky, kov, sklo atd...

Dobře působí též dobře vyfocený interiér i exteriér firemních prostor a nějaké povídání o historii firmy.

Zavedené firmy mívají na stránkách fotky a kontaktní údaje zaměstnanců, případně s krátkými údaji k zájmům jednotlivých spolupracovníků (ten rád fotí, ta ráda čte, všichni hrají na ukulele).

Dobrý dojem dělají také motivovaní spolupracovníci, můžeš se zmínit o motivačních aktivitách firmy (čtyřikrát do roka se pořádá firemní výlet).

Netřeba snad podotýkat, že to všechno samozřejmě musí být pravda, jinak skončíš dřív než jsi začal.

Další možnosti tvorby vlastní prezentace tě jistě napadnou samotného. Jak píše shaggy, chceš nabízet reklamu – buď tedy i sám sobě zákazníkem! ;-)
Rokka
Profil
Petr ZZZ - díky moc, dobrý nápad.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0