Autor Zpráva
pecol
Profil *
Zdravím,
mám dotaz:

Připravuji provizní program pro jeden eshop a rozhoduji se zda posílat affiliate parametr jako GET parametr (example.com/?affil=id_partnera) a nebo jako kotvu, tedy anchor link (example.com/#affil=id_partnera).

Použití kotvy se mi jeví jako mnohem lepší řešení z hlediska SEO, neboť se to nebude tvářit jako mnoho duplicitních stránek (vyhledávače jej údajně ignorují). V případě GET paramterů je problém s tím, že parametr se může dostat do výsledku vyhledávání - a mohou se dokonce štěpit ranky.

Zajímají mě vaše názory na použití kotvy (#) jako prostředku pro předávání identifikátoru partnera v rámci affiliate.

Děkuji Vám za názory.
nightfish
Profil
pecol:
Co použít GET parametr a když přes něj někdo přijde, tak nastavit affiliate cookie a přesměrovat na adresu bez parametru?
pecol
Profil *
U přesměrování vidím problém v tom, že prohlížeč si při přesměrování (301 redirect) zapamatuje, kam se to přesměrovává a příště už rovnou přechází na cílovou stránku. Takže při další návštěvě by se nemusela affiliate cookies vygenerovat - jelikož prohlížeč už automaticky přejde na novou adresu. Má s tím někdo zkušenost? Ví někdo, jak donutit prohlížeč, aby se redirecty nedostaly do cache prohlížeče?

Co si myslíte o předávání affiliate ID pomocí anchor linku (#)?
pecol
Profil *
Opravdu s tím nemá nikdo žádnou zkušenost?

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0