Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
pecol Profil * |
#1 · Zasláno: 4. 5. 2010, 11:51:35
Zdravím,
mám dotaz: Připravuji provizní program pro jeden eshop a rozhoduji se zda posílat affiliate parametr jako GET parametr (example.com/?affil=id_partnera) a nebo jako kotvu, tedy anchor link (example.com/#affil=id_partnera). Použití kotvy se mi jeví jako mnohem lepší řešení z hlediska SEO, neboť se to nebude tvářit jako mnoho duplicitních stránek (vyhledávače jej údajně ignorují). V případě GET paramterů je problém s tím, že parametr se může dostat do výsledku vyhledávání - a mohou se dokonce štěpit ranky. Zajímají mě vaše názory na použití kotvy (#) jako prostředku pro předávání identifikátoru partnera v rámci affiliate. Děkuji Vám za názory. |
||
nightfish Profil |
#2 · Zasláno: 4. 5. 2010, 11:57:01
pecol:
Co použít GET parametr a když přes něj někdo přijde, tak nastavit affiliate cookie a přesměrovat na adresu bez parametru? |
||
pecol Profil * |
#3 · Zasláno: 4. 5. 2010, 16:42:31
U přesměrování vidím problém v tom, že prohlížeč si při přesměrování (301 redirect) zapamatuje, kam se to přesměrovává a příště už rovnou přechází na cílovou stránku. Takže při další návštěvě by se nemusela affiliate cookies vygenerovat - jelikož prohlížeč už automaticky přejde na novou adresu. Má s tím někdo zkušenost? Ví někdo, jak donutit prohlížeč, aby se redirecty nedostaly do cache prohlížeče?
Co si myslíte o předávání affiliate ID pomocí anchor linku (#)? |
||
Časová prodleva: 5 dní
|
|||
pecol Profil * |
#4 · Zasláno: 9. 5. 2010, 13:15:12
Opravdu s tím nemá nikdo žádnou zkušenost?
|
||
Časová prodleva: 14 let
|
0