Autor Zpráva
Anonymní
Profil *
Jak mám vytvořit bannery
Martin Kuželka
Profil
Nakresli si je v nějakém grafickém editoru.
Anonymní
Profil *
Jsem začátečník a potřebuju to trochu polopate :-)
Petra
Profil
Stáhni si grafický editor, pokud enmáš (třeba GIMP). Klikni na něco jako "nový" a čmárej si cokoliv, co chceš mít na banneru. Pokud nevíš, jak se nějaké věci čmárají, stáhni si k tvému editoru i návod. Pak to ulož jako banner.gif a je to :-)
Timy
Profil
jednoduchý banner si můžeš nakreslit v malování, na složitější budeš potřebovat nějaký grafický program - Photoshop, Fireworsk, Gimp...
animovaný banner se asi nejlépe dělá ve Flashi, s jiným programem na animování nemám zkušenosti
Anonymní
Profil *
Poraďte jak dělat bannery ve Flashi?
Henri018
Profil *
Stáhl jsem si Gimp ale je v angličtině a absolutně nechápu jak se s ním pracuje. Poradí mi někdo?
Fred
Profil
Henri018 http://gimp.cz/ mrkni v odkazech jsou tutoriály.
Henri018
Profil *
Díky všem za pomoc. Pokud dobře chápu musím vytvořit jednotlivé obrázky a texty (vrstvy?). Jak mám potom udělat aby se měnily, prolínaly apod. a umístění na stránky jako hotový banner. Dík
Pe Ell
Profil *
henri018: zalezi jaky banner vlasne chces. pokud ti staci aby se menily dejme tomu 4 obrazky bez nejakych animaci pak si nachystej 4 obrazky a bud z nich udelej animovany gif (ted si nevypomenu na jmeno programu) nebo si stahni script kterz je bude menit.

mnohem jednodusi a predevsim exektivnejsi je v teto oblasti pouyiti flashe. muyes obraykz menit jak chces animovat hzbat y jejich castima nad obraykemu muze byt ruzny pohyblivy txt aj. nicmene k tomutu postupu potrebuje macromedia flash a minimalne par hodin nez pochopis zaklady.
japlavaren
Profil
Gif animácie- only MICROSOFT GIF ANIMATOR (je free na www.slunecnice.cz)
Henri018
Profil *