Autor Zpráva
Yperetes
Profil *
Dobrý den,
jsem teprve začátečník a potřeboval bych poradit s PHP. Na stránce mám formulář a chci, aby se jeho výsledek vypsal na téže stránce, tudíž jeho kód (skriptu PHP) by měl být na této stránce a né na nějaké externí. A to je právě ten problém, že nevím jak PHP zapsat do této stránky s formulářem, aby formulář po stisknutí tlačítka odeslat pochopil, že má provést právě tento skript.
Předem děkuji za odpověd
Taps
Yperetes:
do položky action ve formu uved stejnou stránku na které máš formulář
Yperetes
Profil *
No pokud vím, to by tam ani být nemuselo (pokud tam action nebude vůbec mělo by se to automaticky vypsat na aktuální stránku), ale mě by spíše zajímalo, jak to mám udělat s tím PHP skriptem, aby to ten formulář pochopil-
Taps
Yperetes:
zkus ukázat konkrétní kod
Yperetes
Profil *
Mám jednoduchý formulář:

<form method="post">
X <input type="text" name="x">
Y <input type="text" name="y"> <br />
<input type="submit" value="Odeslat">
</form>

Pak mám skript a teď jak ho tam mám vložit, to je právě ten problém, co nevím, jak se dělá.
candiess
<?php if(isset($_POST['odeslan_form'])) {
//zpracování formuláře
}?>

<form action="#" method="post">
<input type="hidden" name="odeslan_form"/>
<input type="submit"/>
</form>
Yperetes
Profil *
Tak to mi nefunguje, asi stále nechápu jak to tam vložit. Místo zpracování formuláře má být ten skript?
Taps
Yperetes:
<?
if($_POST['send']){
echo 'X :'.$_POST['x'].'<br>';
echo 'Y :'.$_POST['y'].'<br>';
}
?>
<form method="post"> 
X <input type="text" name="x"> 
Y <input type="text" name="y"> <br /> 
<input type="submit" value="Odeslat" name="send"> 
</form>
Yperetes
Profil *
Díky, takhle už to chápu, ale z nějakého důvodu mi to nefunguje. Ze začátku mi to zobrazí tohle:

';
echo 'Y :'.$_POST['y'].'<br>';
}

Jako kdyby mi to ten skript vůbec nebralo a po stisknutí tlačítka odeslat se nic nezmění.
Davex
Yperetes:
Jako kdyby mi to ten skript vůbec nebralo