Autor Zpráva
dan55
Profil
Ahoj,
dělám eshop, ale teď nevím kdy odečítat zboží ze SKLADU. Chtěl by jsem ho odečítat až po potvrzení objednávky v administraci, ale co když si někdo objedná zboží, pokud je skladem a další člověk si objedná to samé, ale už zboží skladem nebude, ale já nechtěně pošlu zboží tomu druhému dřív, než tomu prvnímu, kterému se ukázalo, že zboží skladem je.

Co je správné řešení?

1) Odebírat už při objednání a pokud objednávku zruším, přičíst znovu.
2) Odebírat až po potvrzení objednávky v administraci (ale tam může nastat ten problém popsaný výše)
3) Nějaké jiné...
Joker
Profil
dan55:
co když si někdo objedná zboží, pokud je skladem a další člověk si objedná to samé, ale už zboží skladem nebude
Předpokládám, že se stejně každému posílá ještě potvrzení objednávky (tj. po odeslání objednávky mu přijde ještě mail nebo něco s „Vaše objednávka byla přijata“).
Tak prostě jednomu z nich se pošle, že zboží není momentálně skladem.

já nechtěně pošlu zboží tomu druhému dřív, než tomu prvnímu, kterému se ukázalo, že zboží skladem je
Na tohle by stačilo ty objednávky potvrzovat chronologicky, ne?
Případně by taková situace (počet objednaných je větší než počet na skladě) šla i detekovat a zobrazit nějaké upozornění.
ninja
Profil
Na toto se zeptejte klienta/provozovatele eshopu. Mě přijde logické ponížit skladové zásoby rovnou při objednávce, případně je jen rezervovat. V eshopu pak můžete zobrazovat "Skladem 5 kusů, aktuálně dostupné 2."
dan55
Profil
Joker:
Jo, posílá se - teď to mám tak,že se zobrazuje skladem ano/ne a odečte se ze skladu rovnou při objednání. Takže budu objednávky řešit od nejstarší po nejnovější. Takto chodí email.
ninja:
Taky dobrý nápad, ale zase se mi nechce překopávat celé jádro eshopu..

Takže odečtu zboží po objednání a objednávky budu řešit postupně, jakékoliv problémy budu (zadavatel) řešit automaticky po telefonu.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: