Autor Zpráva
Pietro
Profil
Dobrý den,
již delší dobu používám Google Apps jako svoje primární "úložiště". Hlavně využívám email, docs a kalendář. Nyní jsem si stáhl Google Cloud connect pro MS Office a díky tomu jsem si musel vytvořit Google účet (se stejným e-mailem jako používám na apps).
Tím jsem získal druhé úložiště.
Jak to všechno mám pospojovat dohromady?

Hlavně mi jde o dokumenty, je nějaký způsob jak je mezi účty sdílet automaticky, nebo ještě lépe jak je přímo z google connectu nahrávat přímo na Apps účet?

Máte s tím někdo zkušenosti? Já jsem z toho jelen.
G3n3sis19
Profil
ono ti to povolilo registrovat dvakrát jeden email?
Pietro
Profil
Přesně tak.
Mám jeden ve tvaru petr@example.com na google Apps a druhý petr@example.com jako Google Account.
Pietro
Profil
Vzhledem k tomu, že mě už kontaktovali 2 lidé podle výše zmíněných adres petr@example.com, připisuji, že se jedná pouze o ukázkovou e-mailovou adresu, která nemá se mnou nic společného.
Petr ZZZ
Profil
A ty dva účty – podařilo se ti je propojit?
Pietro
Profil
Nakonec ne.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: