Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Pietro Profil |
#1 · Zasláno: 11. 3. 2011, 22:24:54
Dobrý den,
již delší dobu používám Google Apps jako svoje primární "úložiště". Hlavně využívám email, docs a kalendář. Nyní jsem si stáhl Google Cloud connect pro MS Office a díky tomu jsem si musel vytvořit Google účet (se stejným e-mailem jako používám na apps). Tím jsem získal druhé úložiště. Jak to všechno mám pospojovat dohromady? Hlavně mi jde o dokumenty, je nějaký způsob jak je mezi účty sdílet automaticky, nebo ještě lépe jak je přímo z google connectu nahrávat přímo na Apps účet? Máte s tím někdo zkušenosti? Já jsem z toho jelen. |
||
G3n3sis19 Profil |
#2 · Zasláno: 12. 3. 2011, 16:09:49
ono ti to povolilo registrovat dvakrát jeden email?
|
||
Pietro Profil |
#3 · Zasláno: 12. 3. 2011, 16:10:55
Přesně tak.
Mám jeden ve tvaru petr@example.com na google Apps a druhý petr@example.com jako Google Account. |
||
Časová prodleva: 3 roky
|
|||
Pietro Profil |
#4 · Zasláno: 7. 11. 2013, 18:04:50
Vzhledem k tomu, že mě už kontaktovali 2 lidé podle výše zmíněných adres petr@example.com, připisuji, že se jedná pouze o ukázkovou e-mailovou adresu, která nemá se mnou nic společného.
|
||
Petr ZZZ Profil |
#5 · Zasláno: 7. 11. 2013, 19:37:17
A ty dva účty – podařilo se ti je propojit?
|
||
Pietro Profil |
#6 · Zasláno: 7. 11. 2013, 20:25:05
Nakonec ne.
|
||
Časová prodleva: 12 let
|
0