« 1 2 »
Autor Zpráva
davidmyska
Ahoj, v PHP jsem uplný začátečník poraďte mi jak mám u tohoto udělat: Jste přihlášen/a jako (a uživatelské jméno přihlášeného). Potřeboval bych aby se to nacházelo na tomto souboru (asi bude potřeba změnit index2.html na index2.php)
můžete se přihlásit na účet: "test" a heslo: "test"
Keeehi
davidmyska:
(asi bude potřeba změnit index2.html na index2.php)
Ano bude.

Bez PHP kódu ale nevíme, jak to u tebe funguje, takže ti nemůžeme pomoci. Ve většině případů by to bylo asi něco jako: echo "Jste přihlášen/a jako $_SESSION[uzivatel]";, což zatím u tebe nebude, protože sessions nepoužíváš.
Neas
souhlasím s Keeehi, bez php scriptu ti jen těžko můžeme poradit.
ps. to, že přihlášení přesměrovává na jinou stránku má nějaký důvod? pomocí ifu to můžeš zařídit tak, že přihlášeným uživatelům se zobrazý XXX a nepřihlášeným přihlašovaný formulář.
EDIT: ve FAQ si najdi registraci a přihlašování uživatelů: http://diskuse.jakpsatweb.cz/?action=vthread&forum=9&topic=2111
davidmyska
Neas:
díky přihlášení mám ale ještě bych k tomu potřebuval registraci
Neas
registrace je ještě jednodušší:
uděláš si formulář, ten odešleš metodou POST a někde na začátku scriptu (po připojení k databázi) napíšeš schematicky něco jako tohle:
zkontroluješ si, zda je formulář odeslán:
if(isset($_POST['odeslat']))

pokud ano, zkontroluješ si, zda jsou povinné údaje vyplněny:
if(!empty($_POST['jmeno']) && !empty($_POST['heslo']))

pak už jen ošetříš vstupy a uložíš do databáze pomocí mysql_query:
mysql_query("INSERT INTO users (username, password) VALUES ( ' ".mysql_real_escape_string($_POST['jmeno'])." ', ' ".sha1($_POST['heslo'])." ' ");

je to to nejprimitivnější řešení, v praxi by jsi měl ohlídat ještě minimálně, aby neexistovali 2 uživatelé se stejným jménem a aby se ti na web neregistrovali boti (pakliže si v php začátečník, řešil bych to logickou otázkou, kterou bot zodpovědět neumí)