Autor Zpráva
Maru
Profil
Jsem úplný začátečník a podle dostupných informací jsem usoudila, že nejjednodušší (ale ne nejchytřejší) bude, začít psát web v rámech. Jenže jsem úplná lama a vůbec nevím, jak to udělat. Mám stránku rozdělenou na tři rámy. Vrchní s logem, levý se seznamem a hlavní rám na zobrazení vlastního obsahu. Jenže jak se do těch jednotlivých rámů dostat? Firefox mi to vůbec nebere (asi dokud tam do těch rámů něco nedám), tak to zobrazuju v IE, což není problém. Problém je v mém tupém mozku, který neví, jak do nich cokoli napsat, protože zdroj. kód se mi zobrazuje jen pro hlavní stánku, kde mám rozvržení rámů. Poraďte prosím... a mimochodem, blodnýna sice nejsem, ale při formulaci odpovědi si představujte že ano a podle toho ji prosím prizpůsobte ;) maru.racicka@post.cz
Leo
Profil
A v cem ty stranky tvorite? Leo
Maru
Profil
v normálním textáku
Maru
Profil
No, teď jsem to smázla a zkusila si udělat novou, ale abych ji otvírala přímo ve firefoxu, jenž firefox mi nedovolí úpravu zdrojového kódu. Takže teď to máme:
1. jak se dostat v IE do zdojáku rámů
2. jak měnit zdroják ve firefoxu

Tak, to jsem lama, co?
Leo
Profil
Pokud to delate v normalnim textaku, tak jako prvni krok doporucuju stazeni programu PSPad, je cesky, kvalitni a zdarma: www.pspad.com

Leo
Havel-st
Profil *
Zdroják v IE:
pravým tlačítkem myši ve zvoleném rámu (v okně prohl.) položkou Zobrazit zdroj. kód se zobrazí zdroj rámu. Tlačítkem Nástroje/Upravit se zobrazí frameset.

Jinak, Leo má na mysli: otevřít v texťáku stránky ze souboru a po úpravě zkontrolovat v prohlížeči po stisknutí F5 (obnovit).
Maru
Profil
Nu, stáhla jsem si to a vypadá to na fajn textový editor, ale nějak nevidím, jak to řeší můj problém...
Maru
Profil