Autor Zpráva
Chinanek
Profil *
Dobrý den,
jsem více méně amatér a potřeboval bych pomoci. Mám registrovanou doménu, tak i webhosting u wedosu. Zde mám danou mojí osobní stránku z wordpressu. A kontaktoval mě kamarád, zda by si ke mě nemohl dát forum, pro svojí guildu (forum pro úzký spolek lidí hrající společně jednu internetovou hru :)). Jelikož doménu nevužívám ani z 10%, souhlasil jsem a vytvořil jsem mu subdoménu, ale potřeboval bych poradit jak nastavit, aby měl plný přístup pouze do této subdomény (např. FTP přes ttcmd) a nemohl se mi dostat do zbytku stránek.

předem díky Mirek
janbarasek
Profil
Wedos zkouším momentálně taky.

Musíš se přihlásit přes jejich webové rozhraní, někde tam vybereš jakou doménu (v levém menu nebo těle stránky) a pak nastavení subdomén. Pak tam vybereš subdoménu a na mail ti přijdou přístupový údaje (za pár minut).
Chinanek
Profil *
Můžete být prosím více konkrétnější jsem v administraci na stránkách wedosu dám si seznam domén rozkliknu si tu kterou chci, zobrazí se mi detaily, ale nikde neni nic ohledně subdomény.
Jediné co jsem o subdoméně na stránkách našel je toto http://kb.wedos.com/a/149/webhosting-subdomeny.html
janbarasek
Profil
Tak ještě jednou. Přihlásíš se do administrace. Nahoře na panelu klikneš na "webhosting" => vybereš doménu (klik na lupu) => FTP účty [ vytvořit nový ] => Napíšeš login, do adresáře napíšeš:
/www/subdom/nazev_subdomeny

Pak klikneš na "Vytvořit FTP účet" a za chvilku ti dorazí email s heslem (které se dá pak v administraci změnit).
wedos
Profil
Dobrý večer,
ano, postup zde popsaný je správný.
V případě potíží se obraťte přes mail nebo přes chat na naši zákaznickou podporu a určitě Vám rádi a ochotně poradí.
Chinanek
Profil *
už to mám mockrát děkuji
McSim
Profil
Dobrý den,