Autor Zpráva
Peky
Profil
Čauky,
potřeboval bych od vás malou radu. Vytvořil jsem web s iframem a potřeboval bych, aby se roztahoval vertikálně podle okna.

Četl jsem tady jednu diskuzi a podle rad jsem nebyl schopen zprovoznit ani jednu variantu, jsem začátečník. Poraďte prosím co je nejlepší.

Nadefinoval jsem si v CSS rozměry v procentech. V IE to funguje podle mých představ, ale v Mozille a v Opeře to nefachá.

Poraďte prosím.
Peky
Profil
Ještě jsem zapomněl napsat, že je to na http://www.la-ma.cz
wosa
Profil
Chtělo by to nějakou ukázku.
Takhle nevim, jestli se ifram nachází v tabulce či přímo v body.

Pokud se nachází v body a height="50%" (příklad) tak v Mozille se to zobrazí 150px vysoké. Správně by to mělo být 0 ale vývojáři Mozilly asi uznali za vhodné použít 150px.

Jak jsem napsal, předpokládám, že se nachazí v prvku body. Takže aby jsi mu mohl nastavit procentní výšku, musí mít body nastaveno nějakou absolutní hodnotu height (například: height='650px').

<html style="height: 1000px; background: blue;">
<head>
<title>ifram v procentech</title>
</head>
<body style="background: green;">
<iframe frameborder="0" height="50%" width="100%" marginheight="0" marginwidth="0" src="iframe.html" style="background: red">
</body>
</html>

Tohle by se mělo zobrazit dle tvého očekávání. Protože teď se prohlížeče přepnou do quirks modu.
wosa
Profil
Ukázka, ale pozdě:)
Mno, moc (teda vůbec jsem to nestudoval) ale jestli chceš dosáhnou správného zobrazení v Mozille tak změň DOCTYPE na
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/REC-html40/loose.dtd">
Ale, jak říkám, nedíval jsem se jak máš dělaný layout atd..

Jinak, nevidim důvod používat tu iframe.
Peky
Profil