Autor Zpráva
Tess
Profil
Dobrý den.
V kódech jsem začátečník (a když říkám začátečník tak tím myslím opravdu VELKÝ začátečník). S kamarádkou tvoříme takovou virtuální hru a potřebujeme, aby nám někdo pohohl s takovým... drobek složitějším kódem :D. Potřebujeme, aby se po odeslání objednávky (no jo, zatím neumíme pořádně ani ty formuláře) odečetla část virt. peněz určitému uživateli. Takže to popíšu trochu podrobněji. Uživatel xxx by měl v profilu napsanou začáteční částku (např. 1 000€). Poté by na stránce AAA odeslal formulář, kde by zvolil, že si chce koupit např. akvarijní rybičku za 2€. Poté by se mu do inventáře přidala akvarijní rybička (jo, s tím Vás budu otravovat ještě později :D) a v profilu by se mu zobrazila částka 998€. Později by si na stránce BBB koupil např. kulaté akvárium za 7€. Opět by se mu předmět přidal do inventáře a v profilu by měl po koupi 991€. Kdyby mi někdo nerozuměl, tak napište, popíšu podrobněji :). Opakuji, jsem opravdu začátečník, takže bude potřeba dost trpělivosti :P.
Děkuji moc všem za odpovědi, Tess.
jenikkozak
Profil
Tess:
S kamarádkou tvoříme takovou virtuální hru a potřebujeme, aby nám někdo pohohl s takovým
V čem? V jakém jazyce?
Odečítání se učí v první třídě. :-)
Nebude lepší si k danému jazyku přečíst nějaké informace? Zřejmě se ptáš fakt na úplné základy.
Medvídek
Profil
Tess:
Dobrý den,
já a můj kamarád by sme chtěli pilotovat letadla. Na letadlo ani pilotní průkaz nemáme, já jsem slepej a hluchej, kamarád němej a chromej. Já budu mluvit s věží a tahat za kniply, kamarád bude koukat na cestu.

A teď vážně, pokud neumíte alespoň základy nějakého programovacího jazyka, tak se takovému projektu buďto vyhněte, nebo se začněte učit na něčem lehčím. Tohle by nebylo o tom, že vám napíšeme z hlavy pár řádků, ale ve skutečnosti po nás chcete, aby sme vám to naprogramovali. Pak by to mělo přijít spíše do Zakázek, jelikož to, co po nás žádáte není na pár řádků a minut.
Tess
Profil
jenikkozak: