Autor Zpráva
igamenir
Profil
Zdravím,
posílám notifikační emaily ze stránek, občas se ale může stát, že jich je opravdu hodně. Líbí se mi u jiných stránek, především diskuzních a seznamovacích, že klient (GMail aj.) dokáží notifikační emaily zařadit do jednoho vlákna jako konverzaci. Co musí hlavička emailu obsahovat, aby se toho docílilo?

Studoval jsem emaily, co mi chodí a u běžné konverzace se samozřejmě používá In-Reply-To a References, což cesta je, ale nepřijde mi příliš systémová. Hlavně notifikační emaily, které mi chodí, to neobsahují. Některé obsahují například společné X-PR-Mail-ID, ale většina serverů neposílá žádné shodné ID v mailech a rozlišování by tedy muselo probíhat podle jen podle shody From, Subject, Return-Path a nevím, čeho ještě. Ale to se u mých emailů shoduje také a Gmail to nepozná.

Předem díky za radu či nápady
Davex
Profil
igamenir:
Studoval jsem emaily, co mi chodí a u běžné konverzace se samozřejmě používá In-Reply-To a References, což cesta je, ale nepřijde mi příliš systémová.
Nevím, proč ti to nepřijde příliš systémové, když je to široce rozšířené a systémovější možnost neexistuje.

Ale to se u mých emailů shoduje také a Gmail to nepozná.
Mám ten pocit, že to Google slučuje do konverzace podle odesílatele a titulku, ale jen za nějaké krátké časové období, protože e-maily přišlé druhý den už jsou samostatně.
igamenir
Profil
a. Nepřijde mi to systémové, protože to k tomu není určené.
b. nesloučí to, ani když pošlu shodných pět emailů za minutu.

Ale ano, asi zkusím ty References, jestli to jinak nejde.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0