Autor Zpráva
Milkys
Profil
Přeji krásný jarní lednový večer přátelé,
má někdo prosím zkušenosti s importem článků z cs wikipedie? Už vím, že aktuální jednotlivé soubory se dají stáhnout zde, jen ty soubory jsou obrovské. Už dva dny to studuji.
Není problém to stáhnou např. cswiki-latest-pages-meta-current.xml.bz2, problém je otevřít xml po rozbalení. Nemám strach z napsání parseru k uložení do mysql, řekl bych, že se na to těším, ale je to tak velký, že to neotevřu.
Bylo by hezké mít po ruce off-line wikipedie, kdykoliv, ale v podstatě nepotřebuji všechny články stačí mi jen informace (články) o krajích a městech ČR, no a možná i okresech. Autorská práva respektuji.
Dělal už to někdo z Vás, mohl by se někdo podělit o zkušenosti. Je to vůbec práce na běžnej notebook?
Str4wberry
Profil
Nešlo by si potřebné stránky napřed přímo vyexportovat?
Milkys
Profil
Str4wberry:
to jsem také zkoušel, v tomto případě musím každý název kategorie kraj, okres, město do pole kategorie zadávat ručně. Nevíš o něčem více automatickém.
Jo ještě mimo jiné vím, že existuje filtr, ale tam se dá vybírat mezi druhy wiki, např: wikibooks, wikipedie ap. Odkaz si již nepamatuji, ale domnívám se, že to má něco společného s wikimedia.
Str4wberry
Profil
Co myslíš tím zadáváním ručně? Ten formulář s potřebnými daty může přece klidně odeslat skript a výsledné XML automaticky zpracovat.
Milkys
Profil
Str4wberry:
asi jsme se nepochopili nebo jsem mimo já.
Do formuláře zadám např. Okres Svitavy, vše je ok, dostanu xml s obsahem okresu Svitavy, ovšem už tam nejsou obsaženy data (články) podřízených (města) a kategoricky nadřazených (kraje) článků. Proto se domnívám, že bych ty jednotlivé názvy článků musel zadávat ručně. Zkus se podívat do xml souboru, uvidíš co v něm je.
_es
Profil
Milkys:
Sú rôzne špeciálne aplikácie na sťahovanie webov. Tie treba len správne nastaviť, napríklad do akej úrovne zanorenia odkazov sa má sťahovať a pod.
Str4wberry
Profil
Reakce na Milkyse: