Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
ddoommiinnii Profil |
#1 · Zasláno: 3. 5. 2012, 08:01:14
Zdravím, už přes dva měsíce používám na tvorbu menu program: "Visual CSS QuickMenu". Jenže už mi nějak přestává vyhovovat ve věcech, které bych potřeboval navíc. Hledám program, kde by bylo nepřeberné množství stylů, jak by to menu mohlo vypadat. A nebo stránku, kde bych si mohl vybrat. Já bych si rád udělal na svůj web toto menu, hned vedle loga na stránkách: http://www.gamesites.cz/ (nechci ho samozdřejmě že stejné, chtěl bych mít ale podobné) a chtěl bych poradit, jestli to umí nějaký program a nebo když jsem dá se říct začátečník, tak si to budu muset nechat udělat od někoho na míru.
Předem díky :) |
||
jenikkozak Profil |
#2 · Zasláno: 3. 5. 2012, 08:10:40
ddoommiinnii:
Není to tak těžké, jak se zdá. Stačí si to menu namalovat v nějakém grafickém editoru a rozřezat na jednotlivé obdélníky prezentující jednotlivé odkazy. (A nebo třeba vůbec neřezat, oni mají také vloženy všechny položky jako jeden obrázek.) Do stránky se pak dá vložit jako několik odkazů s obrázkem v pozadí. A konkrétně na tomto případu pomocí pseudotřídy hover přidat ztučnění a podtržení při najetí myší. |
||
peta Profil |
#3 · Zasláno: 3. 5. 2012, 08:30:39
Menu by melo byt jednoduche a intuitivni. Podobne stranka.