Autor Zpráva
jakubstepanek
Profil *
Zdravím,

ještě dnes mě napadl nápad na online webovou hru. Bohužel nejsem programátor, a potřeboval bych zjistit jak se přesně dělá. Žádný návod jsem nenašel. Předem děkuji
Radek9
Profil
jakubstepanek:
Bohužel nejsem programátor
Tady bude hlavní problém. Jak se o to chceš vůbec pokoušet, když neumíš zjevně podle popisu ani základy žádného jazyka?

Žádný návod jsem nenašel.
Takový návod by byl úplně k ničemu, každá hra je psána úplně jinak a má jiný systém.
Hando
Profil
Ahoj.

Takových dotazů už tady bylo celkem dost. A občas se ptali "programátoři". Rozhodně to není nic jednoduchého, pokud to má fungovat nějak obstojně a nemáš ji hrát jen ty sám proti sobě. :)

Rozhodně se smiř s tím, že žádný návod, pomocí kterého bys udělal nějakou kloudnou hru, nenajdeš.

Dělá se to různě - podle toho, co je to za hru a v čem je dělaná. :)
Joker
Profil
jakubstepanek:
Bohužel nejsem programátor, a potřeboval bych zjistit jak se přesně dělá. Žádný návod jsem nenašel. Předem děkuji
1. Přihlásit se na nějakou IT školu
2. Tak 2-5 let studovat
3. ???
4. Profit!
jenikkozak
Profil
jakubstepanek:
ještě dnes mě napadl nápad na online webovou hru.
Kromě cesty, kterou uvedl Joker, se můžeš vydat i jinudy:
1. Zjistit, kolik lidí před tebou mělo stejný nápad.
2. Zvážit, zda je tvůj nápad skutečně tak zajímavý, aby dokázal nadchnout nejen tebe, ale i třeba lidi z tvého okolí.
3. a) Pokusit se najít v okolí člověka, který by ti s programováním pomohl.
b) Zkusit svůj nápad prodat někomu z těch, kteří programovat umí, ale nemají do čeho píchnout.
c) Nechat si programátorské práce na projektu udělat na zakázku.
Nox
Profil