Autor Zpráva
Hozna.P
Profil *
Ahoj všem, mám tento php kód
  echo '<normal>'.substr($jdate->toMySQL(true),11,8).'</normal> <strong>'.$item->name.':</strong> <a href="index.php?option=com_joomsport&task=view_match&id='.$item->match_id.'">'.$post.' ...</a>';
pro zobrazení komentářů v následujícím tvaru "19:56:55 Honza.P:Napsaný komentář..." a potřeboval bych poradit jak udělat když najedu ukazatelem na ten čas aby se tam ukázal čas včetně data napsání jakoby přes atribut title. Po najetí myši by se mělo ukázat něco takového 19:56:55 16.06.2012. Snad mě chápete. Děkuji za jakoukoliv radu

Moderátor Petr ZZZ: Titulek „Atribut title“ nevystihuje podstatu dotazu. Příště zkus prosím vymyslet lepší.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Hozna.Pa:
jakoby přes atribut title
A v čem je problém? Proč tedy nepoužiješ atribut title?

Mimochodem, HTML značka <normal> neexistuje (z čehož plynou různé možné problémy).
Honza.P
Profil
Chamurappi:
Nevím jak atribut použít v tomto kódě. V PHP jsem začátečník


Celý od vypadá takto
<ul>
    <?php foreach ($items as $item) { ?>
    <li><?php 
    

    $post = substr($item->comment,0,26); // Zobrazí zprávu (komentář)
  $tz = new DateTimeZone(JFactory::getApplication()->getCfg('offset'));

  $jdate = new JDate($item->date_time);

  $jdate->setTimezone($tz);



  echo '<normal>'.substr($jdate->toMySQL(true),11,8).' <strong>'.$item->name.':</strong> <a href="index.php?option=com_joomsport&task=view_match&id='.$item->match_id.'">'.$post.' ...</a>';     
    ?></li>
    <?php } ?>
</ul> 
Chamurappi
Profil
Reaguji na Honzu.P:
V PHP jsem začátečník
Co konkrétně nevíš? Spojovat řetězce umíš, vypisovat proměnné také… alespoň ten kód, který jsi předložil, tyto činnosti provádí, takže nepotřebuješ umět PHP, stačí ti zkoušet a přemýšlet.
Alphard
Profil
Chamurappi:
zkoušet a přemýšlet
Raději to druhé.

Používáte mně neznámou třídu JDate, ale zdá se mi, že buď je nevhodná, nebo ji používáte nevhodně.