Autor Zpráva
Kubo2
Profil
Dobrý den,
chtěl bych udělat následující věc, ale nevím jak to spravit, protože v javascriptě jsem začátečník, a kromě toho ho neumím zkombinovat s PHPečkem.

Chtěl bych udělat přihlasování, kde se na formulářovou událost OnSubmit otevře nové okno s přesnými rozměrmi a názvem "Proces přihlasovani" a kde se odehrá přihlasovací relace (proces) a na to se okno javascriptem zavře a stránka s přihlasovacím formulářem se refrešne.


Nevíte někdo jak na to? Budu Vám vděčný, ak mi načrtnete postup.
blaaablaaa
Profil
Kubo2:
Nedělej popup okno, ale zobraz div s informací, že probíhá přihlašování. Na pozadí uživatele pomocí AJAXu přihlaš a po úspěšném dokončení přejdi na stránku, kterou chceš.

Nejde o nic těžkého, tak to zkus sám a kdyžtak ti tady poradíme nebo pošťouchneme jak dál. Pokud nevíš vůbec jak na to, napiš to do zakázek nebo se na to vykašli.
Someone
Profil
Kubo2:
další možnost: Nebo se to nauč
Kubo2
Profil
a co je ajax?
Dobře zkusím to, a jak mi to nepůjde, tak se zeptám.






Dobře AJAX si najdu na netu.
Kubo2
Profil
ahoj našiel som si ten ajax, a je to dosť zložité... No dobre, najprv sa naučím javascript.

Zatiaľ vyriešené (al.: nedoriešené)
1Pupik1989
Profil
Mnohem krásnější je to neřešit ajaxem, pokud nemusìš. Každhéo to akorát rozčiluje. Javascript používej jen tam, kde se tomu nedá vyhnout.
Someone
Profil
1Pupik1989:
To je nesmysl, uveď jediný rozumný důvod proč

to neřešit ajaxem

a

javascript používej jen tam, kde se tomu nedá vyhnout.

Když to napíše tak, aby to fungovalo i bez JavaScriptu tak nevidím důvod proč to uživatelům, kteří ho mají zaplý, nezpestřit.
1Pupik1989
Profil
pro zpestřenì ano, spoustu lidí však na zapnutém javascriptu bazíruje. V opeře mini to pak mnohdy ani nenačte.

Jako konkrétní příklad uvedu vodafone a jejich internetovou samoobsluhu. Ta se mnohdy v klasickém prohlìžeči nenačte vůbec.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.