Autor Zpráva
farradox
Profil
Zdravím, neřešili jste někdo získávání data z http://nahlizenidokn.cuzk.cz/ ? Dálkový přístup je nejspíše placený a potřebuji získat jen volně dostupné informace (seznam vlastníku). Informace jde volně vyhledat přes web, ale pomocí cURL se mi nedaří dostat data z webu. Je zde kontrolní hash :-/

Předem díky za postřehy
Keeehi
Profil
farradox:
Ale jde to. Z vlastní zkušenosti vím, že pro stránky psané v ASP.NET je důležité odesílat řetězec ve __VIEWSTATE. Nejsem v tomto směru odborník, ale řekl bych že to není hash na ochranu. Když ten řetězec proženete funkcí base64decode, tak se vám vyjeví jakýsi kus kódu. Odhaduji to na nějaké nastavení, které se tak přenáší ale jak jsem psal, nevím to jistě.
Jako má PHP své PHPSESSID tak i ASP.NEt má své sessions, takže to bude nejspíše chtít i ASP.NET_SessionId.
Osobně, když napodobuji prohlížeč, tak na začátku posílám veškeré info, jaké odesílá můj prohlížeč (všechny cookies, pole formulářů, referera, ...) a když to funguje, tak postupně ty informace ubírám a pozoruji, kdy už to přestává být funkční až to ořežu na naprosté minimum.

Z vlastní zkušenosti vím že s cURL se může script vydávat za člověka a je od něj téměř k nerozpoznání.
kajak
Profil *
Také mne tento problém zajímá, dobral jste se nějakého řešení?
Jinak také existují tyto služby katastru:
www.cuzk.cz/Dokument.aspx?AKCE=DOC:10-WMS_PRO_KM
http://www.cuzk.cz/Dokument.aspx?&AKCE=DOC:10-WSDP
franc
Profil *
Keeehi:
mám podobný problém. Posílám vše jak píšeš, ale pořád se mi to nedaří (katastr hází chybu - špatný formát dat). všiml jsem si, že když dám v mozille webovou konzolu - tak tam háže furt get, přitom to dávám postem - tak jestli to nemůže být tím. kdyžtak se mi prosím ozvi na franc661[a]seznam[.]cz - jsem ochoten za to nějakou tu stovku zaplatit
franc
Profil *
tak problém vyřešen, bylo tam špatné kódování
J@rky
Profil *
Ahoj, nemohl by mi někdo poradit, jak získat data z KN, CURL mne pokořilo? Zaplatím codemar[at]seznam[t]cz