| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| pavel456 Profil * |
#1 · Zasláno: 6. 10. 2012, 20:34:38
Dobrý den. Předem říkám, že jsem začátečník.
Chtěl bych se zeptat, jak v dreameveru zajistím, aby menu nebo patička - obojí složeno z odkazů - bylo jednoduše editovatelné na všech stránkách? Mám na webu 50+ stránek a vkládat odkaz do menu ručně je peklo... Čili mi jde konkrétně o to, co kam napsat na každou stránku kde je menu, tak, abych menu měnil jen jednou a u ostatních stránek se menu automaticky předělalo? |
||
| Amunak Profil |
#2 · Zasláno: 6. 10. 2012, 20:52:37
pavel456:
Pokud na to Dreamweaver nemá vlastní funkci, můžeš využít serverové skripty (třeba PHP) a soubor includovat. O všech možných možnostech je taky článek na JPW. |
||
| pavel456 Profil * |
#3 · Zasláno: 6. 10. 2012, 21:18:02
Amunak:
> pavel456: > Pokud na to Dreamweaver nemá vlastní funkci, můžeš využít serverové skripty (třeba PHP) a soubor includovat. O všech možných možnostech je taky článek na JPW. Ten jsem si přečetl ještě předtím, než jsem založil tohle vlákno v domnění, že mi někdo popíše podrobnější návod, než je zmiňován v odkazu, co se týče možnosti dělat to přes dreamweaver... Pokud je někde na netu polopatický návod, za link bych byl vděčný. Jinak JS používat nechci, s php jsem se zatím nesetkal, takže preferuju právě ten dreamweaver. |
||
| Amunak Profil |
pavel456:
Tak s Dreamweaverem ti bohužel neporadím, vůbec ho neznám. Ale v PHP je to skutečně tak jednoduché jak je to na jpw. Zkus si: cokoliv.php <p>Jedna z mnoha stránek co má dole menu...</p> <?PHP require 'menu.php'; ?> menu.php: <div id="menu">menu... </div> výsledek: <p>Jedna z mnoha stránek co má dole menu...</p> <div id="menu">menu... </div> Include hodíš na všech padesát stránek a máš to, co chceš :) |
||
| pavel456 Profil * |
#5 · Zasláno: 7. 10. 2012, 11:14:04
Amunak: