| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| jirmilek Profil |
#1 · Zasláno: 1. 11. 2012, 14:24:30
Dobrý den,
používáte někdo Google Tag Manager? Chceme jej používat pro firemní weby, ale nějak si nevíme rady s přidáním značek a nápověda je velice stručná. Přidání značky pro Google Analytics vypadá bez problémů, měření konverzí z Adwords taky. Ale to je tak vše... Nyní tedy konkrétní dotazy: 1) kód měřící konverze z Skliku - nasadit jako "Vlastní značku HTML"? 2) chceme měřit počet kliknutí na záložky, které máme v hlavním obsahu - např. Seznam sběrných dvorů / Poptávkový formulář / Popis odvozu na sběrný dvůr atd. na stránce http://www.stehovani-tavocer.cz/odvoz-na-sberne-dvory/. Lze to? Jak přidat? Kde následně sledovat? 3) chceme sledovat, jak zákazníci vyplňují formuláře, např. http://www.stehovani-tavocer.cz/kalkulacka-stehovani/. Lze to (v plné míře / pouze něco)? Kde se dají výsledky následně sledovat? 4) Google Tag Manager nepodporuje značky s funkcí document.write, tedy např. heatmapy mYx... Jak je tedy sledovat? Je možné mít nasazené některé značky přímo na webu a některé pouze v Tag Manageru, nebo je to problém? Omlouvám se, jestli jsou mé dotazy hloupé, ale dosud jsme tento nástroj nepoužívali a příliš mnoho materiálů na internetu jsem o tom nenašel...:/ Předem díky za všechny odpovědi. J. |
||
|
Časová prodleva: 13 let
|
|||
0