Autor Zpráva
jirmilek
Profil
Dobrý den,

používáte někdo Google Tag Manager?

Chceme jej používat pro firemní weby, ale nějak si nevíme rady s přidáním značek a nápověda je velice stručná.

Přidání značky pro Google Analytics vypadá bez problémů, měření konverzí z Adwords taky. Ale to je tak vše...

Nyní tedy konkrétní dotazy:
1) kód měřící konverze z Skliku - nasadit jako "Vlastní značku HTML"?
2) chceme měřit počet kliknutí na záložky, které máme v hlavním obsahu - např. Seznam sběrných dvorů / Poptávkový formulář / Popis odvozu na sběrný dvůr atd. na stránce http://www.stehovani-tavocer.cz/odvoz-na-sberne-dvory/. Lze to? Jak přidat? Kde následně sledovat?
3) chceme sledovat, jak zákazníci vyplňují formuláře, např. http://www.stehovani-tavocer.cz/kalkulacka-stehovani/. Lze to (v plné míře / pouze něco)? Kde se dají výsledky následně sledovat?
4) Google Tag Manager nepodporuje značky s funkcí document.write, tedy např. heatmapy mYx... Jak je tedy sledovat? Je možné mít nasazené některé značky přímo na webu a některé pouze v Tag Manageru, nebo je to problém?

Omlouvám se, jestli jsou mé dotazy hloupé, ale dosud jsme tento nástroj nepoužívali a příliš mnoho materiálů na internetu jsem o tom nenašel...:/


Předem díky za všechny odpovědi.
J.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: