Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Monkeys Profil * |
#1 · Zasláno: 13. 11. 2012, 10:12:12
Zdravim
Riesim problem prijimania posty nadstavenej na noreply(@)domena(.)sk. Jednoducho server prijimatela kopie odmieta prijat takuto postu. Neviete niekto poradit? M. |
||
Rellik Profil |
#2 · Zasláno: 13. 11. 2012, 10:19:09
Napsal jsi málo informací. Jinak jediné co mě napadá je antispamový filtr příjemce. Může email vyhodnotit jako spam a nepřijmout ho.
|
||
margin Profil * |
#3 · Zasláno: 13. 11. 2012, 10:23:33 · Upravil/a: margin
Posílat poštu na noreply postrádá zdravý rozum.
Napsal jsem blbost. Zahazuje to spam filtr, ale na "vině" může být alias nebo doména, to se z dotazu nedá poznat. |
||
Monkeys Profil * |
#4 · Zasláno: 13. 11. 2012, 10:26:53
Rellik:
„Napsal jsi málo informací“ Testoval som to cez gmail, centrum a islo to v pohode vvzdy to prislo ako malo. „Může email vyhodnotit jako spam a nepřijmout ho.“ A toto sa da neako zmenit ? Predpokladam ze na rooteri M. |
||
shaggy Profil |
#5 · Zasláno: 13. 11. 2012, 10:38:28
Monkeys:
„nadstavenej“ „rooteri“ Predpokladám, že nie si stavbár, ktorý by niečo nadstavoval, ale asi chceš nastaviť niečo na routeri. S routerom to nemá nič spoločné, jedine, že by ten mail server bežal u teba (a aj vtedy by to nebolo routerom). Mohol by si nám dať viac informácií. Je pekné, že to odosielaš z gmailu a centrum-u, ale nevieme kam to odosielaš a ako máš nastavený mailový účet kam to posielaš (je vôbec tvoj? je nakonfigurovaný na príjem správ zaslaných na noreply@)? |
||
Monkeys Profil * |
#6 · Zasláno: 13. 11. 2012, 10:48:15
shaggy:
ten email sa odosle automaticky pri registracii s prihlasovacimi udajmi. „je nakonfigurovaný na príjem správ zaslaných na noreply@“ toto nie je potrebne nakolko email prijemcu je nakonfigurovany pod inym emailom, noreply je len kopia odosielana prijemcovi na uz spominany nakonfigurovany email. M. |
||
shaggy Profil |
#7 · Zasláno: 13. 11. 2012, 13:09:25
Monkeys:
„toto nie je potrebne nakolko...“ Neviem či som jediný, ale ja ti vôbec nerozumiem. Neviem, čo sa snažíš dosiahnuť, nechápem, čo ti nefunguje (keď podľa tvojho popisu to fungovať ani nemá a ani to nepotrebuješ). |
||
Monkeys Profil * |
#8 · Zasláno: 13. 11. 2012, 14:04:15
shaggy:
Tak este raz: Mam neaku registraciu ktora sa po vyplneni odosle: Odosle sa: 1) Registrovanemu 2) Firme ako kopia o novej registracii Registrovanemu sa odosle na jeho email ktory vyplnil pri registracii teda napr. janko.mrkvicka@gmail.com Firme sa odosle kopia na napr. firma@neakaDomenaFirmy.sk ale s hlavickou $hlavicka = 'From: noreply@domenaStranky.sk'."\n";
Bavime sa o PHP funkcii mail Ono mi to cele funguje ako ma ak to testujem na schranky gmail, centrum ..., ale problem je ze ta kopia nechce prist do schranky firmy. Preto som sa pytal ci aj nastavenia routeru maju neaky vplyv na prijem posty. M. |
||
Joker Profil |
#9 · Zasláno: 13. 11. 2012, 14:24:20
Monkeys:
„Preto som sa pytal ci aj nastavenia routeru maju neaky vplyv na prijem posty.“ Nemá. Zkontrolujte e-mailový server dané firmy, jestli to nezahazuje jako spam, podle mě to je dost reálné. |
||
Davex Profil |
#10 · Zasláno: 13. 11. 2012, 18:55:33
Monkeys:
„Firme sa odosle kopia na napr. firma@neakaDomenaFirmy.sk ale s hlavickou $hlavicka = 'From: noreply@domenaStranky.sk'."\n";“ Tato hlavička nemusí stačit. Zkus nastavit odesílatele v pátém parametru funkce mail() .
$from = "noreply@example.com"; $to = "registrovany@example.com"; $bcc = "firma@example.com"; $headers = implode(PHP_EOL, array( "From: $from", "Bcc: $bcc", // ... )) . PHP_EOL; mail($to, "Subject", "Message", $headers, "-f$from"); |
||
Monkeys Profil * |
#11 · Zasláno: 13. 11. 2012, 22:44:34
Joker:
„Zkontrolujte e-mailový server dané firmy, jestli to nezahazuje jako spam, podle mě to je dost reálné.“ To bolo prve co som pozrel ale neprislo to ani do spamu Davex: Skusim toto vase riesenie ale poprosim vas o vysvetlenie co znamena -f$from vdaka M. |
||
Davex Profil |
-f je volba nastavení adresy odesílatele a za ním je adresa, která ze vezme z proměnné $from .
|
||
Časová prodleva: 11 let
|
0