Autor Zpráva
Eggo
Profil *
Ahojky prosím o radu, dělám web ale jsem začátečník. Začal jsem dělat web přes Divy a css příklad:
<div id="reklama">
<?php include("r.php");?>
</div>



<div id="logo">
<?php include("logo.php");?>
</div>
<div id="obal">
<div id="hornimenu">
<?php include("hornimenu.php");?>
</div>

<div id="obsah">
<div id="lmenu">
<div class="obsah">
Ale na různých prohlížečích to vypadá jinak, zvlášť na IE..
Dale jsem zkoušel přes tabulky a příklad:
<table><tr>
<td>Menší menu: </td><td><a href="/strana1.html" style="padding: 10px 5px;">Odkaz 1</a></td>
<td><a href="/strana2.html" style="padding: 10px 5px;">Odkaz 2</a></td>
<td><a href="/strana3.html" style="padding: 10px 5px;">Odkaz 3</a></td>
<td><a href="/strana1.html" style="padding: 10px 5px;">Odkaz 1</a></td>
<td><a href="/strana2.html" style="padding: 10px 5px;">Odkaz 2</a></td>
<td><a href="/strana3.html" style="padding: 10px 5px;">Odkaz 3</a></td>
</tr></table>
<table><tr>
<td width="10%">reklama</td>
<td width="70%">hlavni obsah<br>text text text text text text text text text</td>
<td width="20%">menu2<br>test<br>test2</td>
</tr></table>

Podle několika lidí mi radilo abych se vakašlal na divy, že jich tam mám hodně a že to není dobré vůči načítání stránek, seo atd.. poradíte mi jakým způsobem tvořit základy webu? Díky


K první ukázce přikládám část css:
#logo {
    width: 1500px;
    margin: 50px auto 0 auto;
    text-align: left;
    border: 1px solid white;
  border-radius: 5px;
    overflow:hidden; 
        }

#hlavicka {
    padding: 10px;
    border-bottom: 1px solid Royalblue;
    }

#obal {
    width: 980px;
    margin: 50px auto 0 auto;
    text-align: left;
    border: 1px solid white;
  border-radius: 5px;
    overflow:hidden; 
        }

Moderátor Petr ZZZ: Odmazáno 261krát "text".
Rellik
Profil
Eggo:
že to není dobré vůči načítání stránek,