Autor Zpráva
michal86
Profil
Dobrý den, řeším problém, který nevím jak vyřešit, pravděpodobně pro nedostatek informací a znalostí.

Protože nejsem programátor, snažím se řadu věcí obejít. Aktuálně tvořím web, který jsem vytvořil v Dreamweaveru. Design mám za sebou. Stěžejní je ale na webu proces, který má vést k efektivnímu získání dat zákazníků a to pomocí webového formuláře, který by měl být interaktivní, přizpůsobitelný z hlediska designu, ale hlavně funkčnosti. Měl by umožňovat e-mailové notifikace. Zde uvádím příklad jak bych si podobný formulář představoval z hlediska funkčnosti http://www.resumesimo.com/builder/work-history

Jaké řešení jsem doposud zvolil jako nejlepší?
Přizpůsobil jsem si online formuláře JotForm.com. Výhody jsou především v tom, že si vložím kód do svých stránek a formulář se zobrazí. Největší vychytávka je v tom, že podporuje e-mailové notifikace, což je pro mě důležité. Nevýhody jsou, že si nemohu moc přizpůsobit design, ale hlavně mi chybí jedna jediná a důležitá funkce. Ta funkce spočívá v tom, že když jako zákazník vyplňuji formulář, mám předdefinované pole, ale jako zákazník nemohu přidat další stejné pole. Prostě "Add item" jestli mi rozumíte. Proto od formulářů JotForm.com musím upustit, i když jsou nejlepší, hlavně kvůli notifikacím.

Nepředpokládám, že nějaké plně přizpůsobitelné online formuláře podobné JotForm.com existují. Proto by mě zajímalo, jak na to jít od lesa a plně přizpůsobitelné formuláře včetně notifikací pořešit. Jestli existuje nějaké řešení ve formě pluginu či něčeho jiného. Hlouběji už nepůjdu, protože by to mohlo vypadat, že webovým technologiím nerozumím. Budu rád, když mi poradíte co bych měl udělat proto, abych podobné formuláře zvládl a nemusel se vyptávat na fórech.

Díky za radu / rady

Michal
lukerus
Profil *
Dobrý den,