Autor Zpráva
neregistrovaný
Profil *
Zdravím,
Jak vytvořit vlastní diskusní fórum? Nejsem programátor, takže jej nechci programovat.

Jak velký hosting bude potřeba? Půjde to hodit třeba na wz.cz, nebo bude lepší (i z hlediska návštěvnosti) vlastní cz doména? Hledám co nejlevnější řešení, které budu vylepšovat až podle návštěvnosti.

Děkuji
Joker
Profil
neregistrovaný:
Jak vytvořit vlastní diskusní fórum? Nejsem programátor, takže jej nechci programovat.
Tak ho netvořte, ale stáhněte si nějaké už hotové. Zkuste tu vyhledat třeba diskusní fórum na web

Jak velký hosting bude potřeba? Půjde to hodit třeba na wz.cz, nebo bude lepší (i z hlediska návštěvnosti) vlastní cz doména?
Podle mých vcelku dávných zkušeností wz.cz stačí, dokud tam bude málo lidí.
Například u phpBB 2 (tzn. ještě staré verze) byl limit zhruba 10-20 současně si povídajících lidí (tj. najednou online, na tom daném fóru se taková aktivita začala ve špičkách objevovat zhruba kolem 500 registrovaných).
Hlavní omezení jsou jednak pouhých 20MB pro databázi (což se dá řešit agresivním promazáváním starých příspěvků a podobně) a jednak limit SQL dotazů na hodinu, po jehož vyčerpání pak fórum zbytek hodiny nefunguje. Nepříjemné je, že SQL dotazy generuje aktivita na fóru, takže to pak nefunguje zrovna v době nejvyšší návštěvnosti.
neregistrovaný
Profil *
"limit SQL dotazů na hodinu, po jehož vyčerpání pak fórum zbytek hodiny nefunguje. Nepříjemné je, že SQL dotazy generuje aktivita na fóru, takže to pak nefunguje zrovna v době nejvyšší návštěvnosti."

Aha, tak s takovým limitem jsem nepočítal. To by mohl být celkem problém.

Jaké tedy potom co nejlevnější řešení zvolit? Najde se jiný použitelný zdarma hosting? Na kolik a u koho by mě vyšel nejlevněji použitelný hosting i s doménou?

Díky
Petr ZZZ
Profil
neregistrovaný: