Autor Zpráva
Barra
Profil
Ahoj,
na začátek, jsem úplná amatérka. Přesto jsem se rozhodla za pomocí všech možných dostupných pluginů vytvořit vlastní internetový obchod.
S výsledkem jsem celkem spokojená, ale narazila jsem na problém, se kterým si nevím rady, vzhledem k tomu, že nemám žádné teoretické základy, pouze nadšení.

Při zadání dotazu do vyhledávacího pole mi vyskáčou související odkazy a vše je funkční. Chybou na kráse je však fakt, že zobrazený text je obalen z obou stran html znaky jako například </a></p>..., což nevypadá moc hezky. Zde je odkaz přímo na stránku po zadání vyhledávacího dotazu Hubert (http://greenalbin.com/?submit=Hledat&s=hubert).

Máte někdo ponětí, jak a kde se tohoto nepotřebného doplňku zbavit?

Díky,
Barra
_es
Profil
Barra:
Reklamuj to u dodávateľa tvojho webu, to je chyba na strane serverového skriptu.
Barra
Profil
Ahoj,
nevím jakého dodavatele myslíš... jako hosting?

Jinak jsem si stáhla šablonu pro Woocomerce obchod a pak to celé počeštila a naplnila...
Myslela jsem že je to spíš někde v nastavení Templates/search.php...

Nebylo by možné abych to někde sama opravila?

Díky,
Barra
_es
Profil
Aha, ten „dodávateľ“ si ty. Ako málo stačí na „Studio“.

Jinak jsem si stáhla šablonu pro Woocomerce obchod a pak to celé počeštila a naplnila...
Tak to asi skúsiť nájsť radu tam, kde sa dá stiahnuť tá šablóna. Alebo k nej nie je dokumentácia? Ako by ti mal niekto poradiť tu, keď nevidí tvoje serverové skripty a nastavenia?
Barra
Profil
No zabyvame se hlavne tiskovou grafikou, toto je bocni soukromy projekt, kterym se bavim a ktery se studiem nesouvisi...

rikala jsem, ze jsem co se tyce webu amater, ale presto, byla by sance abych tu chybu nekde opravila?
Co a kde hledat?

Diky,
Barra


To asi neopravim :-(
Ani nevim kde se podivat na nejake serverove scripty.
Proste vyuzivam pouze administrativni rozhrani pro vkladani produktu a prispevku, sem tam vyuziju nejaky plugin a me znalosti konci nekde u upravy barevnosti v css...