Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Chuchycek Profil |
Ahoj,
při tvorbě real time hry jsem narazil na takový problém, jestli lze nějak v hodně navrhnout databázi tak, aby se zcela dali hráčské přepočty obejít bez využití cronu? Protože se mi zdá, že to takhle je navrženo v některých hrách. Pokud to tak lze, byl bych rád, kdyby jste mě nějak nasměrovali, popř. doporučili nějakou knížku. Díky Honza |
||
jenikkozak Profil |
#2 · Zasláno: 31. 7. 2013, 15:01:45
K výpočtům zřejmě dochází až tehdy, když některý z hráčů hodnotu potřebuje. Je to tedy bez cronu i průběžných výpočtů v diskusi.
|
||
Chuchycek Profil |
#3 · Zasláno: 31. 7. 2013, 15:08:42
Jasný, chápu. To mě přiznám se vůbec nenapadlo, ale podle všeho to hodně urychlí celou hru. Díky
|
||
Časová prodleva: 11 let
|
0