Autor Zpráva
Chuchycek
Profil
Ahoj,
při tvorbě real time hry jsem narazil na takový problém, jestli lze nějak v hodně navrhnout databázi tak, aby se zcela dali hráčské přepočty obejít bez využití cronu? Protože se mi zdá, že to takhle je navrženo v některých hrách. Pokud to tak lze, byl bych rád, kdyby jste mě nějak nasměrovali, popř. doporučili nějakou knížku.

Díky Honza
jenikkozak
Profil
K výpočtům zřejmě dochází až tehdy, když některý z hráčů hodnotu potřebuje. Je to tedy bez cronu i průběžných výpočtů v diskusi.
Chuchycek
Profil
Jasný, chápu. To mě přiznám se vůbec nenapadlo, ale podle všeho to hodně urychlí celou hru. Díky

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0