Autor Zpráva
Pavel Calta
Profil
Dobrý den,
na eshop dávám možnost, aby zákazník napsal svoje telefonní číslo a čas, kdy mu máme zavolat.
Číslo není problém, ale trochu nevím, jak s tím časem.
Neřešil někdo toto?

Bojím se, že mi lidi budou psát 4:30, nebo 16:30, 16 30 atd.
Rád bych z toho měl opravdu datetime formát.
shaggy
Profil
Naozaj to potrebuješ ako datetime? Čo ak napíše "doobeda", "večer"?
Ja by som to nechal ako obyčajný text, aj tak to budeš ručne prechádzať.

Osobne si však myslím, že je zbytočné niečo také riešiť. Keď nájdem eshop, tak ich chcem kontaktovať hlavne mailom (nie je to tel-shop, ale e-shop) - ak mám niečo uložené v maily, viem sa k tomu vrátiť, ak by som niečo z tých informácií zabudol. A ak už naozaj potrebujem kontaktovať eshop telefonicky, tak im rovno zavolám, je to jednoduchšie, ako čakať na telefonát.
Alphard
Profil
Také bych dal určitě přednost mailu, ale mnoho lidí bohužel bude preferovat telefon. A zákazníkům se vychází vstříc...

Pavel Calta:
Buď si regulárem vynutit určitý formát (16:30 je ještě dobré, to půjde převést), nebo tam dát třeba checkboxy/select s připravenými intervaly a uživatel si jen vybere.
Pavel Calta
Profil
shaggy, Alphard:
Také jserm právě přemýšlel nad selectem, kde se to vybere, ale nevím, jestli to není nekomfortní.
Micruss
Profil
Pavel Calta:
selectem je to asi nejlepší cesta... nemusíš potom řešit nějaký časy jak si psal ;-)
nemeja
Profil
Například to můžeš udělat podobným stylem, jako má alza.cz určovní ceny - Pravým a levým posuvníkem si pozměníš časy.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: