Autor Zpráva
Pavlos
Profil
Dobrý den,

nevím, zda to patří do této kategorie, ale možná se můj dotaz rozroste o nabídku spolupráce, tak proč ne.
Chci se zeptat, co vše je potřeba k vytvoření pracovního portálu (části inzerentní, firmy se zalogují a vytvoří inzerát) a části "uživatelské"(zájemci o práci se zde zaregistrují, vytvoří životopis apod.). Jaký jazyk, případně jaký typ webdesignerů/programátorů budu potřebovat? Děkuji moc.

PS: nemusíte mi psát, jak je náročné s pracovním portálem prorazit, že jich je hodně apod., mám zájem jen o relevantní informace Dík:)

Moderátor Petr ZZZ: Přesouvám z kategorie Práce a zakázky.
Anonymní
Profil *
Do tohoto tématu to opravdu nepatří, sem bys měl psát jen tehdy když máš prostě konkrétní nabídku či poptávku(tj. sháním programátora na něco něco, potřebuji aby uměl tohle a tohle, nebo naopak jsem programátor a sháním práci..)
Zpět k tvému dotazu: Pokud umíš programovací jazyk a třeba trošku kódovat tak není problém si něco takového udělat sám, bude tě to stát jen fůru času, každopádně bude potřeba nějaká základní investice za 1. do serveru(což nemusí být ani tak moc) a do nějaké té reklamy(což může být i více). Pokud neumíš programovat či kódovat budeš muset zaplatit i za nějaké programátory kteří ti to udělaj. Co se týče jazyků: Prakticky je to jedno, něco takového napíšeš v PHP, ASP.NETu, JSP, Python či třeba Ruby(samozřejmě lze uvažovat i o něčem jako třeba node.js), záleží na tvých preferencí, vzhledem k tomu, že počítám že plánuješ něco většího rozhodně bych zvolil nějaký framework, ulehčí práci, dále pokud očekáváš x tisíc lidí denně možná by bylo lepší sáhnout po něčem jako ASP.NET,JSP nebo něco na ten způsob, protože PHP je samo o sobě hrozně pomalé(u malých aplikací není problém u větších jako třeba facebook musí být zajištěný ještě nějaký další překlad třeba do C, nebo prostě vysoká investice do hardwaru).