Autor Zpráva
vytun
Profil
čau, jedná se o to, že jakmile dám jednomu DIVu výšku na 100%, tak musím nastavit position: absolute a pak se mi pod ním už nechce zobrazit další, když odeberu position: absolute, tak mi to nedá pevnou velikost, ale zobrazí se druhý DIV. Když dám výšku v pixelech (odeberu position: absolute), tak se pod ním zobrazí a nemůžu přijít na to proč mi to nechce fungovat i s procenty (i když mám zkušenosti, že html má velké problémy s výškou v procentech). .... jsem teprve začátečník (2 měsíce), tak budu rád za každou radu

přidávám odkaz na web: Web se stránkou
margin
Profil *
vytun:
Popsané chování je logické.

i když mám zkušenosti, že html má velké problémy s výškou v procentech
Procentní výška se počítá z výšky nadřazeného elementu. Pokud má se deklazuje procentní výška elementu umístěném přímo v body, pomůže:
html, body {height: xx%}

Raději popiš, čeho chceš svými "kouzly" dosáhnout, zpravidla se najde standardní řešení.
_es
Profil
vytun:
jsem teprve začátečník (2 měsíce), tak budu rád za každou radu
Pozri si ako funguje CSS vlastnosť position.
vytun
Profil
Margin:
Je logické, že se percentuální výška počítá z výšky nadřazeného elementu (v tomto případě - HTML, BODY, DIV id=obal) ale to stejně neřeší můj problém.

Chci dosáhnou řešení problému uvedeného v nadpisu, tedy - dva DIVy pod sebou ..... jelikož takto mi překrývá jeden div druhý (jak jsem pochopil z vysvětlivek u vlastnosti position, ale pokud position: absolute nenastavím, tak se mi sice nepřekrývají a jsou pod sebou, ale nefunguje mi počítání výšky pomocí procent.


_es:
Díky, sice už jsem si to párkrát četl, ale vždy po půlnoci, takže jsem to tentokrát lépe pochopil. ;)

A teď k mému nápadu:
Napadlo mne, že bych mohl druhý div nastavit také jako position: absolute ale tak, aby se přichytil na konec dokumentu. Jaký na to máte názor?
anonymníí
Profil *
vytun:
http://weblog.plavacek.net/2005-02.html
vytun
Profil