Autor Zpráva
vachakuba
Profil
Dobrý den,
v programování v html jsem začátečník a potřeboval bych poradit, jak zaheslovat konkrétní URL, pokud nemám přístup do složek serveru. Web jsem dělal už dříve a přes poskytovatele webnode, kde mám k dispozici jakýsi editor s možností vkládání kódů. Nejde mi o nějaké extra zabezpečení. Prakticky jen o formulář s heslem, které pokud je zadáno správně, přesměruje na konkrétní URL. zkoušel jsem experimentovat. Formulář se mi povedlo udělat, ale nemůžu vytvořit heslový soubor.
Děkuji za pomoc Jakub Vácha
Chro
Profil
Velice primitivní a ne moc bezpečný návod najdeš na
Zaheslování stránek » Přístup k tajné adrese JavaScriptem
V tvém případě (stránky na webnode) asi jediný možný.
Marschmallow
Profil
vachakuba:
jak zaheslovat konkrétní URL, pokud nemám přístup do složek serveru
Tak to opravdu nelze!

Potřeboval bys na serveru alespoň podporu PHP a tady máš PHP kód (zdroj):

<?php
$show = $_POST['show'];
$pass = $_POST['pass'];

$password = "krtek"; //tajné heslo


if ($show != "1"): ?>
    <form action="" method="post">
  
  <input type="hidden" value="1" name="show">
    <label>Heslo: <label><input type="password" name="pass" />
    <input type="submit" value="OK" />

    </form>
<?php endif; ?>

<?php if ($show == "1"): ?>

    <?php if ($pass == $password): ?>
        
        <h2>Přístup povolen</h2>

        <p>
    Tady je ukrytý obsah, který je dostupný pouze po zadání hesla
    </p>
    <?php endif; ?>
<?php if ($pass != $password) echo "<p>Špatné heslo. Zkuste ho zadat znovu, nebo mě kontaktujte.</p>"; ?>
<?php endif; ?>

Hodně šikovné je taky šifrování JavaScriptem v HTML, ale není to bezpečné: Zaheslování stránek » Přístup k tajné adrese JavaScriptem. A hned níže na uvedené stránce máš taky jednu možnost serverového zabezpečení v PHP. Vyzkoušej a ptej se ;)
Sakra! [#2]
vachakuba
Profil
Dobrý den,