Autor Zpráva
Radas
Profil
Ahoj chtěl bych se zeptat.. každy pri tvorbe stránek využíva framework?? (pokud se jedna o člověká který pracuje jako zaměstnanec)
A ještě jak ho využíva? A je někde přehled nebo které frameworky se nejvíce využívají? Ja četl jen o NETTE a Bootstrapt.. ale nepochopil jsem jak je využít.. stránky zatím dělám jen tak že si stáhnu šablonu kodu a poupravuji je.. nekteré menší stránky napíšu celé sám.. pravidla html a css chapu, ale zdá se mi že prostě jdu na to špatně.. jednoduše poradíte mi někdo techniky? Pro vytváření stránek?? Například mám grafický navrh od grafika a těd bych ho chtěl nakodovat.. co se mám ještě přiučit? Základy SEO, Jquery knihovem, html css zvládám a i chápu ale vubec nemám žádnou techniku..jak všeho využít..

///** Spíše bych chtěl vědet jaký software a technologie bych se měl naučít pokud bych chtěl v kodovaní pokracovat.. html a css chápu základy
Jan Tvrdík
Profil
Radas:
každy pri tvorbe stránek využíva framework?
Ne.

A ještě jak ho využíva?
Většinou přibližně tak, jak se píše v dokumentaci daného frameworku.

je někde přehled nebo které frameworky se nejvíce využívají?
Co se týče PHP, tak na webu SitePoint vyšla nedávno anketa. V Česku a na Slovensku je pak populární ještě Nette.

ale nepochopil jsem jak je využít
Pro pochopení frameworku je potřeba obvykle umět technologii, kterou framework používá. Tedy např. nelze použít Twitter Bootstrap, když neznáš CSS a LESS. Poté by měla stačit dokumentace daného frameworku. V případě konkrétních nejasností pak využij kanály podpory daného frameworku (např. fórum nebo IRC) nebo se zeptej tady na diskusi.

html a css chápu základy
Co takhle naučit se nějaké pokročilejší věci?
Zechy
Profil
Jan Tvrdík:
CSS a LESS
Bootstrap se dá i použít bez SASSu a LESSu, víceméně spíš pak todle umožnuje snadnou změnu již nastavených barev, co jsem koukal v dokumentaci.
Jan Tvrdík
Profil
Zechy: