Autor Zpráva
David-fi
Profil
Na svůj web jsem si nainstaloval chat Lime Talk (www.limetalk.com). Beru Lime Talk jako alternativu zopim, který mě už nevyhovoval. A jsem rád, že je Lime Talk v češtině.

Vím, že Lime Talk podporuje automatické (aktivní) oslovování uživatelů na webu pomocí automatických zpráv (triggers), což by se dalo v mém případě skvěle využít, ale nikde jsem nenašel bližší návod jak se to používá. Používá to někdo z Vás? Nenašli jste někde návod?
JanCer
Profil
Lime Talk automatické zprávy používám. Fungují v pohodě a bez problémů. Díky ním se mi podařilo výrazně zvýšit konverze k prodeji na našem webu. Myslím, že je to vcelku jasně pochopitelné, když se přihlásíš do klientské zóny a pak dáš nastavení automatických zpráv.

Zopim neznám, ale přešel jsem k Lime Talk od Olarku. U mě to tedy byly hlavně ty cenové důvody a mohu tak Lime Tak jako alternativu rozhodně doporučit.

Snad jsem trošku pomohl.
aDAm
Profil
xixi člověk se tu regne a hned buch téma na l-i-m-e-t-a-l-k a druhý se regne a jediný post zrovna do onoho tématu s chválou daného systému...zdá se to jen mě nebo tady něco smrdí? ;)
Chamurappi
Profil
Reaguji na David-fiho:
Používá to někdo z Vás?
Ne. Lime Talk nikdy. Jsou to spammeři. Což ostatně už víš, protože jsi tady před rokem a půl přispíval jako daniel.mrak.


Reaguji na JanCera:
Snad jsem trošku pomohl.
Jasně, velmi. Lime Talk nebrat, Lime Talk spamuje, jakákoliv chvála na Lime Talk je nedůvěryhodná, protože si ji píšou sami autoři Lime Talku, případně najatí spammeři.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: