Autor Zpráva
RadimCZ
Profil
Dobrý den jsem začátečník a mám dotaz. Potřebuju , aby divy na mojem webu byly pořád "ve stejné pozici" . Například aby se footer neposouval podle toho jak moc textu je v contentu. (Myšleno čím méně textu v contentu , tím footer více nahoře a naopak.) tady je kdyžtak kousek CSS souboru:
body {background-image:url("bgimg.jpg");}
#box {width:1200px;margin:auto;border:2px solid black;}
#banner {width:1200px;height:250px;background-image:url("header.jpg");}
#cssmenu {width:200px;float:left;}
#content {width:1000px;float:right;background-color:rgba(9,5,5,0.6);}
#content p {width:900px;color:#bea562;}
#footer {width:1200px;background-image:url("footerimg.jpg");clear:both;color:#bea562;}

Předem mockrát děkuji za odpověď.
Tomáš123
Profil
RadimCZ:
Pozrite si kód tejto stránky. Je tam zobrazený jednoduchý princíp funkcie.
RadimCZ
Profil
Tomáš123:
takže třeba u toho "boxu" nastavit "min-height" ? ale i potom se mi footer posouva pořád nahoru a nějak nevím jak na to :(
Tomáš123
Profil
RadimCZ:
ale i potom se mi footer posouva pořád nahoru a nějak nevím jak na to :(
Na to, aby vlastnosť min-height fungovala, musí mať každý nadradený prvok nastavenú výšku (height) ideálne v percentách (t.j. 100%)
RadimCZ
Profil
Tomáš123:
Jediný nadřazený prvek tomu "boxu" je "body" ne? a ikdyž u něho zapíšu height:100%; tak to nepomůže.
Tomáš123
Profil
RadimCZ:
Priložte prosím živú ukážku stránky.
RadimCZ
Profil
Tomáš123:
Tady je první verze s dlouhým contentem kdy je footer dole: http://www.ztw.xf.cz/index.php a tady verze bez contentu kdy se footer háže pořád nahoru a nezůstává na určitém (níže položeném) místě: http://www.ztw.xf.cz/index2.php
Tomáš123
Profil
RadimCZ:
nezůstává na určitém (níže položeném) místě
[#4] <body> nemá výšku 100%.
1) Nastavte <body> výšku (height) 100%;
2) Nastavte divu box minimálnu výšku (min-height) 100%;
3) Divu box nastavte relatívnu pozíciu (position: relative;);