Autor Zpráva
David1256
Profil
Dobrý den,

upozorňuji, že jsem začátečník s Gitem, tak prosím o shovívavost.

Mám hosting na Blueboardu, který podporuje Git s deployem, takže master větev je localhost a production větev jsou soubory na venku na doméně (produkční prostředí). Když si inicializuji repositář na localhostu (git init), poté přidám nějaké soubory (git add .) a upravuji je, tak si krásně odchytávám mnou dělané změny (git status), ale když to dělám naopak změním něco přes FTP a dám v master větvi git status, žádné změny git nezjistí.

Normálně by mi to nevadilo. Inicializuji si repositář na localhostu, ten pak pushnu na produkci a nepotřebuji nic z produkce stahovat opačným směrem na localhost, protože na produkci nic nového nevzniká.

Ale teď jsem narazil na problém. Přes Blueboard admina si nainstaluji WP (instalace jedním kliknutím) a teď si chci i ten WP stáhnout na localhost, takže se přesunu do master větve, dám git add . a pak git status, ale git nezaznamená žádné změny, nezaregistruje, že je na FTP celá nová složka s Wordpressem.

Nevíte, jak tohle vyřešit?

Děkuji.
Karel N.
Profil
Git funguje pouze lokálně, není možné nastavit, že nějaké větev je vzdálená a nějaká lokální, celý repositář je prostě u tebe. Je potom pouze na tobě, které větve budeš kam pushovat a jakou větev budeš považdovat za produkční.

Blueboard neznám, ale pokud ti neposkytnout vzdálený terminál, abys změny na ftp commitnul, nedostaneš se k tomu. My tohle většinou řešíme tak, že se lokálně checkoutneme do produkční větve a přes nějakého ftp klienta (winscp např.) stáhneme změny z ftp server a u sebe v konzoli změny commitneme a takhle udržujeme verzování i při externích změnách na produkci.
Taps
Profil
Karel N., David1256:
a nebylo by jednodušší využít řešení pomocí http://phpfashion.com/ftp-deployment-nahravejte-pres-ftp-chytre
Karel N.
Profil