Autor Zpráva
danny98
Profil
Ahoj mám problém, chtěl bych se zeptat, jak se dělá seřazení položek z databáze?

Př. mám stránku stations.php a na ni se zobrazí náhodné stanice, ale jak mám udělat, aby když uživatel bude chtít stanice pouze z čr, tak aby se místo náhodných stanic zobrazily stanice pouze z čr?

Věc druhá, každá rádiová stanice bude mít v MySQL svoje ID (primární klíč), jak mám udělat, aby se po kliknutí na: ,,More info" zobrazila pouze stanice, kterou uživatel chce? Byla by to jedna stránka př. localhost/station.php?id=1234 ?

JSEM ZAČÁTEČNÍK V PHP
lionel messi
Profil
danny98:
uživatel bude chtít stanice pouze z čr, tak aby se místo náhodných stanic zobrazily stanice pouze z čr?
V databáze určite máš stĺpec pre krajinu, takže bude stačiť jednoduchá podmienka WHERE.

SELECT * FROM tabulka WHERE krajina = 'ČR'

každá rádiová stanice bude mít v MySQL svoje ID (primární klíč), jak mám udělat, aby se po kliknutí na: ,,More info" zobrazila pouze stanice, kterou uživatel chce?
Opäť pomocou WHERE.
SELECT * FROM tabulka WHERE id = 1

Každý raz začínal, ale nie je to dôvod písať VERZÁLKAMI.
danny98
Profil
děkuju
danny98
Profil
a ještě jeden dotaz odkaz tý stanice vytvořím takto?
    <h2>Stations</h2>
    <p>sort by:</p>
  <form action="stations.php">
  <select name="country">
    
  </select>
  <select name="genre">
            <option selected value="">Choose one</option>

<option value='90s'>- 90s</option><option value='Ambient'>- Ambient</option><option value='BreakBeat'>- BreakBeat</option>
<option value='Dance'>- Dance</option><option value='Dancefloor'>- Dancefloor</option><option value='Disco'>- Disco</option>
<option value='DnB'>- DnB</option><option value='Electro'>- Electro</option><option value='Folk'>- Folk</option>
<option value='Funk'>- Funk</option><option value='Hip-Hop'>- Hip-Hop</option><option value='House'>- House</option>
<option value='Humor'>- Humor</option><option value='Jazz'>- Jazz</option><option value='Metal'>- Metal</option>