Autor Zpráva
Nobbie
Profil
Zdravím všechny, již asi dva dny se snažím vyřešit možnost, kterou zde uvedu. Jsem v podstatě začátečník a nevím, zda to dělám správně a než jsem zadal dotaz, snažil jsem se googlit a googlit. Jestli někdo řekne, že špatně, tak je to možné, ale to asi proto, že jsem v tom případě nevěděl jak hledat.

Potřebuji mít formulář, kde budu mít dvě tlačítka Akce1 a Akce2. Když kliknu na Akce1, tak se má vypsat echo s input a PHP proměnnou ve value (proměnná je aktuální datum). No a pokud kliknu na Akce2, tak bych potřeboval, aby se Akce1 jedna smazala a nahradilo se to echem Akce2 (opět input s PHP proměnnou s aktuálním datem + 7 dní ve value) a naopak (pokud je první vypsaná Akce2 a kliknu na Akce1, potřebuji, aby se Akce2 vymazala a vypsala se Akce1). Jen podotýkám, že $PHPpromenna není potřeba řešit. Pouze funkce zobrazení inputů.

Asi je možné provést celý příkaz v JS, ale tam jsem totální neznalec, sice jsem se snažil vyřešit to podle spousty příkladů, ale nikdy mi to nefungovalo :(

Pokud se najde někdo, kdo bude ochoten pomoci, budu moc rád, protože jsem opravdu v koncích - (případně i jinou možnost, než mám já - nevím, zda mám vůbec dobrou ideu).

<form>
    
    <INPUT type="submit" name="Akce1" value="Akce1">
    
    <INPUT type="submit" name="Akce2" value="Akce2">
  
    <?php
    $pole = '<input type="text" name="akce1" value="'.$PHPpromenna.'">';
    $pole2 = '<input type="text" name="akce2" value="'.$PHPpromenna.'">';    
    
    isset ($_POST['akce1']) ? $_POST['akce1'] : "";
    if(isset($_POST['akce1'])){
    echo $pole;}
   
    isset ($_POST['akce2']) ? $_POST['akce2'] : "";
    if(isset($_POST['akce2']))  { 
    echo $pole2;} 
    ?>
    
</form>

Momentálně mi to vypíše pouze inputy, ale nesmaže, zkoušel jsem nespočet různých možností a přepsání kódu, ale nevím jak na to. Tady tohle je to, na čem stavím.
Tomáš123
Profil
Nobbie:
Ja to vidím takto:
<?php
  if(isset($_POST['akce1'])) echo $pole1;