Autor Zpráva
DavidOpp
Profil *
Zdravím všechny, mám na Vás prosbu. Umím vytvořit výpis z databáze v pohodě, jen né OOP, aspoň si to tedy myslím... Mohli by mi z kódu co níže prezentuji někdo říci zda to je alespoň trochu OOP a jaké to má nedostatky ? Prosím Vás, aby jste se zdrželi nějakého posměvování nebo tak, jsem s OOP začátečník a potřebuji jen ( nasměrovat, poradit ) abych se poučil.
Hlavní funkcionalita
1) mám nějaké údaje v databázy, které chci vypsat
2) o získání dat se postará třída Database a předá tak data v jednotlivých proměnných do třídy Request
3) nejprve musím zavolat funkci v DB co mi do třídy Request předá data (toto myslím, že asi nebude správně)
4) FINÁLNÍ ČÁST - tam kde chci data vypsat volám již třídu request a její private proměnné typu array získám pomocí getteru,který pak vypisuju pomocí foreach ( toho asi taky není správně... :/ )

1) TŘÍDA DATABASE
  function get_all_assisted_request() {

        $service = array();
        $eshopName = array();
        $url = array();
        $nameProduct = array();
        $description = array();
        $quantity = array();
        $price = array();
        $user = array();
        $id = array();

        $data = $this->connect()->query("SELECT * FROM assisted_packages_request WHERE id ");

        foreach ($data as $val) {
            array_push($service, $val['service']);
            array_push($eshopName, $val['eshopName']);
            array_push($url, $val['eshopUrl']);
            array_push($nameProduct, $val['eshopNameProduct']);
            array_push($description, $val['eshopDescription']);
            array_push($quantity, $val['eshopQuantity']);
            array_push($price, $val['price']);
            array_push($user, $val['user']);
            array_push($id, $val['id']);
        }

        return new a_AssistedRequest($id, $user, $service, $eshopName, $url, $nameProduct, $description, $quantity, $price);
    }

2) TŘÍDA REQUEST
class a_AssistedRequest {

    private $service;