Autor Zpráva
Radim Jan
Profil
Zdravím všechny přítomné.
Jsem začátečník a hodně věcí dělám ve Wordpressu. Rád bych poprosil místní programátory a kodéry, jestli by mi mohli poradit, jakým kódem zajistit, aby se mi na webu zobrazoval obrázek např. banner.png jako z-index v pozici fixed s upoutávkou na nějakou záležitost - akci, novinku atd. tak, jako na obrázku? Zřejmě ve Wordpressu patří kód do style.css v šabloně, ale nevím, jak přesně ten kód napsat. Zkoušel jsem návody na netu, ale nezobrazuje se mi. Díky všem za případnou radu či pomoc.
Vilak
Profil
řekněme, že máš div, který má id "topjpg", který chceš mět zafixovaný a vždy na prvním místě na stránce (tedy ať ho nepřekrývá jiný prvek)
co CSS tedy vložíš toto
#topjpg {position: fixed; z-index: 999;}
čím vyšší je číslo u z-indexu, tím má větší prioritu (klasické prvky mají z-index 0, ty, které mají vyšší číslo jsou potom v popředí.. ta nejvyšší čísla jsou logicky nejblíže ke čtenáři a překrývají menší čísla), taky z-index funguje jen tehdy, když je u toho atribut position

potom taky samozřejmě to bude mět další prvky jako velikost, šířku, pozadí,...
celý kód by mohl vypadat třeba takto:
html:
<body>
...
<div id="topjpg">
 <!-- CELÝ TENTO DIV BUDE V POPŘEDí A FIXNUTÝ -->
</div>
...
</body>
css:
/* element s id topjpg bude mít šířku 50px, výšku 100px, bude fixnutý na obrazovce a bude v popředí */
#topjpg {width: 50px; height: 100px; position: fixed; z-index: 999;}
možná jsme se někdě upsal a udělal překlep, ale mělo by to takto byt...
Radim Jan
Profil
Díky za snahu o pomoc, ale asi někde dělám tu samou chybu. dedukcí a zkoušením jsem došel k tomuto kódu

#toppng {
background-image: url("images/toppng.png");
width: 250px;
height: 250px;
position: fixed;
top: 100px;
right: 100px;
z-index: 999;