Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Ar3us Profil |
#1 · Zasláno: 7. 6. 2015, 20:35:23
Zdravím,
jde udělat Livechat tak, aby když zaregistrovaný uživatel zvolí produkt, tak ho to přesměruje přímo za operátory, ale v novém okně, tedy jakoby v novém prohlížeči? A ještě jak tedy udělat samotný systém LiveChatu? Sice jsem už tady něco málo pohledal, ale nejsem si jist, jestli je to pro mě to pravé ořechové. Díky za Váš čas, doufám, že se brzo dočkám odpovědi :) S pozdravem, Ar3us |
||
pharaon.jh Profil |
#2 · Zasláno: 7. 6. 2015, 21:13:08
Ar3us:
jen taková otázka, proč by měl zaregistrovaný uživatel klikat na produkt, aby ho to směrovalo na ten chat, udělal bych to bez těch operátorů, když bude mít někdo nějakou otázku, tak klikne dole na nějakou ikonu, která by mohla být fixní dole v rohu, a tam se budu ptát v novým okně, je to myslím zbytečný, aby jsem kliknul na produkt, a najednou se mi otevře okno s chatem |
||
Ar3us Profil |
#3 · Zasláno: 7. 6. 2015, 22:06:13
Jo tak ale když jsou operátoři zaměření na specifickou věc a chcou to okamžitě řešit, tak zase proč ne?
|
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
snazimse Profil |
#4 · Zasláno: 10. 6. 2015, 14:31:16
Ar3us:
V zásadě, se to provadí tak, že než se chat spustí, pak se to elegantně řeší výběrem daného zaměření to se odešle operátorovi před vstupem do chatu. |
||
Časová prodleva: 9 let
|
0