Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
igid26 Profil |
#1 · Zasláno: 27. 8. 2015, 15:56:56
Zdravím,
Mám problém s jedným klientom, ktorému som robil web. Všetko funguje ok až na prichádzajúcu poštu z niektorých email. učtov. Spomínaná web stránka predtým pravdepodobne bežala na súkromnom serveri, potom bola migrovaná na webhosting endora a momentálne je na forpsi. Doména je presmerová cez DNS. Problém je v tom, že neprichádzajú niektoré emaily pravdepodobne ide o emaily, ktoré sú odoslané pomocou websupportu. Ja osobne mám tiež email aj u websupportu a tiež to nefunguje. Po odoslaní správy mi príde potvrdzujúca správa o úspešnom doručení ale správa klientovi nepríde. Tú istú správu som odoslal pomocou gmailu alebo kontaktného emailu na stránka a tieto správy prišli v poriadku. Pozeral som či doména nie je na blackliste a nie je. Kontaktoval som podporu Forpsi a tý mi odpísali, že z ich strany tam nie je žiadna chyba. Ich odpoveď: Podle všeho tedy zůstala v konfiguraci poštovního serveru Websupport.sk doména rollos.sk a tím pádem dojde u Vašeho testovacího emailu k LOKÁLNÍMU doručení v rámci serverů Websupport.sk. Emaily, které Vám nejsou doručované jistě budou také patřit mezi weby provozované společností Websupport.sk Následne som kontaktoval websupport a tým mi odpísali: Dobry den, podla vsetkeho je vyjadrenie spolocnosti forpsi spravne, klient ma na rollos.sk zapnute prijimanie posty. Do nastaveni klientov nemozeme zasahovat, odporucame teda kontaktovat rllos.sk alternativnou cestou. Dakujeme za pochopenie . Naozaj neviem koho mám ešte kontaktovať, aby sa problém vyriešil. Stretli ste sa už z niečim podobným. Mal som už raz podobný problém ale tam išlo o to, že doména bola na blackliste. Vopred ďakujem. |
||
Keeehi Profil |
#2 · Zasláno: 27. 8. 2015, 16:37:27
Řešení ti napsal websupport.
Máš se přihlásit s účtem, který spravuje nastavení domény rollos.sk u websupportu do nastavení a vypnout přijímání pošty. |
||
Časová prodleva: 9 let
|
0