Autor Zpráva
igid26
Profil
Zdravím,
Mám problém s jedným klientom, ktorému som robil web. Všetko funguje ok až na prichádzajúcu poštu z niektorých email. učtov. Spomínaná web stránka predtým pravdepodobne bežala na súkromnom serveri, potom bola migrovaná na webhosting endora a momentálne je na forpsi. Doména je presmerová cez DNS.
Problém je v tom, že neprichádzajú niektoré emaily pravdepodobne ide o emaily, ktoré sú odoslané pomocou websupportu. Ja osobne mám tiež email aj u websupportu a tiež to nefunguje. Po odoslaní správy mi príde potvrdzujúca správa o úspešnom doručení ale správa klientovi nepríde. Tú istú správu som odoslal pomocou gmailu alebo kontaktného emailu na stránka a tieto správy prišli v poriadku.
Pozeral som či doména nie je na blackliste a nie je.
Kontaktoval som podporu Forpsi a tý mi odpísali, že z ich strany tam nie je žiadna chyba.

Ich odpoveď: Podle všeho tedy zůstala v konfiguraci poštovního serveru Websupport.sk doména rollos.sk a tím pádem dojde u Vašeho testovacího emailu k LOKÁLNÍMU doručení v rámci serverů Websupport.sk. Emaily, které Vám nejsou doručované jistě budou také patřit mezi weby provozované společností Websupport.sk

Následne som kontaktoval websupport a tým mi odpísali:
Dobry den,

podla vsetkeho je vyjadrenie spolocnosti forpsi spravne, klient ma na rollos.sk zapnute prijimanie posty.
Do nastaveni klientov nemozeme zasahovat, odporucame teda kontaktovat rllos.sk alternativnou cestou.
Dakujeme za pochopenie .


Naozaj neviem koho mám ešte kontaktovať, aby sa problém vyriešil. Stretli ste sa už z niečim podobným. Mal som už raz podobný problém ale tam išlo o to, že doména bola na blackliste.
Vopred ďakujem.
Keeehi
Profil
Řešení ti napsal websupport.
Máš se přihlásit s účtem, který spravuje nastavení domény rollos.sk u websupportu do nastavení a vypnout přijímání pošty.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0