Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
andrstom Profil |
#1 · Zasláno: 3. 10. 2015, 20:21:32
Dobry den, ahoj
Jsem v pasti amatéra:-) - mám tabulku, ve které jsou uloženy data související s nakoupeným zbožím. Zkráceně - zboží je rozděleno do skupin (FaktSkup_II), dle data nakoupení (NakupDatum) a samozřejmě má nějakou cenu (CenaCelkova). Já bych potřeboval zobrazit a porovnat celkovou cenu nakoupeného zboží v jednotlivých skupinách v období1 a v období2. Nevím jak to nacpat do sql dotazu:-( Pro představu přikládám část kódu, který potřebuji upravit: <?php $DatumOd1 = mysql_real_escape_string($_GET['ObdobiOd1']); $DatumDo1 = mysql_real_escape_string($_GET['ObdobiDo1']); $DatumOd2 = mysql_real_escape_string($_GET['ObdobiOd2']); $DatumDo2 = mysql_real_escape_string($_GET['ObdobiDo2']); $sql1 = "SELECT FaktSkup_II,NakupDatum,SUM(CenaCelkova) AS Cena FROM szm_data WHERE (NakupDatum BETWEEN '$DatumOd1' AND '$DatumDo1') GROUP BY FaktSkup_II ORDER BY FaktSkup_II"; ?> <table> <tr><th>Fakturační skupina</th><th>Celková cena (Kč)</th><th>Celková cena 2 (Kč)</th></tr> <?php $q1 = mysql_query($sql1) or die("CHYBA SQL - ".mysql_error()); while ($r1 = mysql_fetch_array($q1)) { ?> <tr><td><?php echo $r1['FaktSkup_II']; ?></td><td><?php echo $r1['Cena']; ?></td><td><?php echo $r1['Cena2']; ?></td></tr> <?php } ?> </table> Děkuji za každý nápad,co mě posune zase o krok dál;-) |
||
Kajman Profil |
#2 · Zasláno: 3. 10. 2015, 21:03:27
Po dotazu na řádku 8 si můžete udělat while cyklus, kdy projdete všechny řádky a uložíte si součty do pole. Stejně uděláte další období (nejlépe v cyklu nebo ve funkci, ať kód máte jenom jednou). Výpis tabulky pak uděláte z toho pole, kam jste si náskládal údaje z více dotazů.
|
||
andrstom Profil |
#3 · Zasláno: 4. 10. 2015, 19:57:00
Kajman: